håper-håper... Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 da var jeg her...etter nylig sa i uke 7... noen som har hatt sa og prøver på nytt? hørt man skal vente til etter en mens med å prøve igjen, men noen sier det beste er å prøve med en gang...forvirret.. noen som vet?
Usminka Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hei, jeg hadde en MA i uke 10+5. Fikk bekjed av sykehuset å vente en menstrasjon før man prøvde på nytt. Men samtidig sa hun at jeg bare måtte vente en uke med sex. Så vi kjører snart på igjen. En annen ting er vel at man ikke vet sikkert når man får eggløsning igjen etter MA og SA. Og så er det vel også at det henger en del hormoner som kan gi posetivt utslag på graviditetstest etter en SA, kort tid etterpå. Så da kan man vel bli skuffet. Men vi hopper snart i prøvinga igjen, og klaffer det, så klaffer det. Håper det klaffer for dere å!
håper-håper... Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 takk for svar.. vil jo gjerne prøve igjen raskt, men ikke om det utgjør noen større sjanse for å miste igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå