Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Er så lykkelig. Snakket med nav også. Har termin i oktober og får jobbet 2 fulle måneder før permisjon- får da permisjonspenger fra de siste 2 månenede. Er endelig ferdig (i mai) etter en årrekke med studier- har jobbet 50% ved siden av. Ååå måtte bare få det ut ))
Krusemynthe Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer! Ting ordner seg for flinke jenter! Hva er du utdannet som?
*Super*Mamman* Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Heldiggrisen:) Ting ordner seg for snille jenter vettu:)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Hei hei ) Takk for det Er nå ferdig utdannet lektor i idrettsvitenskap til sommeren. Jobber som idrettslærer og treningsinstruktør ved siden av masteren min. Skriver om fysisk aktivitet og svangerskap så kan tro jeg koser meg ) Er kjempe spennende. Du da?
Krusemynthe Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Har bachelor som førskolelærer. I tillegg har jeg Paps I og II, pedagogisk veiledning og "imlpementeringsarbeid" som er småstudier på bachlernivå. Avslutter snart (forhåpentlig) master i "ealry childhood education". Ikke no problem å få jobb som førskolelærer akkurat, men nå er jeg på utkikk etter en jobb hvor jeg får brukt (og betalt for) hele utdannelsen min. Håper å ha det å gå til når permisjonen en gang er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå