Sara Rompompei Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Da setter jeg lille junior ut i bilen, sammen med pikk og pakk og masse rart det sikkert er lurt å ha med seg. Så kjører vi og henter venninna hans (og mora da hihi) Og så fyker vi avgårde til en hytte på Fuglevik... Og der skal vi kose oss heeeeeeeeeeleeeeeeeee helgen Åh som jeg gleder meg! Så kan det bare regne og blåse så mye det vil! For vi har regntøy og gummistøvler, bil og lommebok og kjøpesentre i nærheten, tv og spill og masse masse masse preik som skal ut hehe. Juhuuuuu
Trollmora Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Kos deg masse med bare en liten junior og god venninne med mammaen hennes! Blir sikkert godt for deg å få litt luft i helgen )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Næmen, er det Fuglevik som forbi Værne Kloster Fuglevik eller? Det er jo slett ikke langt unna her jeg bor:-) Skulle jo nesten arrangert et bittelite dibbetreff da:-)
Sara Rompompei Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Det hadde jo vært kjempekoselig det da ) Akkurat hvor det er aner jeg faktisk ikke hihi. Men det er en hytte som er eid av kommunen her vi skal leie. Og den skal ligge i Fuglevik. Har skjønt at det er ved Moss et eller annet sted hehe. Har ikke fått snakket med hun jeg skal dra med enda, men regner jo med at det skulle gå finfint ) Jeg sender deg en PM jeg du mor.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Nå har du fått svar og du er lagret på mobilen min:-) Om det passer så passer det, og om det ikke gjør det, så tar vi det en annen gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå