Gå til innhold

Tanker om barnet er friskt eller sykt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker en del på om barnet i magen faktisk er friskt....alt var bra på UL, men mye som kan oppstå under fødsel...! Noen flere som har tanker og bekymring om dette? Mulig det er en av flere fødselforbredende tanker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg å har tenkt gjennom det meste, er vel en måte å forberede seg på. var mere redd tidligere,vi har vert på mange ultralyder å etter en syntes jeg barnet hadde så flat nese så ble jeg beskymret for det også dukker det stadig opp noe, men nå er jeg roligere :) det er deilig. føler faktisk at alt er bra. kroppen min sa fra sist svangerskap da det var noe galt,så nå stoler jeg på alt er bra :)

men ikke tenk for mye på den fødselen,ta den litt som det kommer, det har jeg slått meg til ro med, kroppen ornder stort sett opp selv vi er jo skapt for dette.

Skrevet

Hei..

Jeg tenker en del på det ja, og ettersom jeg selv har en søster som har gått igjennom et komplisert svangerskap og for tidlig fødsel, merker jeg at det har satt et ekstra preg på meg. Men akkurat det er jo helt spesielt. Har sett hvordan små krabater på nyfødtintensiven ligger i respirator og kjemper for livet, men det er jo helt utrolig hvor sterke de er! Det skal jo mye til for at en selv havner i den situasjonen, for de fleste opplever jo normale fødsler og friske barn som resultat. Så lenge man ikke har sett noe unormalt eller har fått andre hint om at noe er gæli i svangerskapet, skal man bare prøve å glede seg til fødselen, bekymringer har man altids, og det er normalt.

Jeg er selv bekymret, men som sagt litt ekstra pga søsteren min sin opplevelse. Prøver uansett og bare glede meg nå som nevøen min også ser ut til å klare seg bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...