Gå til innhold

Jeg er hekta på å studere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke å slutte. Det er så mye å fordype seg i, og så mange interessante studier. Jeg vil bare kaste meg på absolutt alle studiene som finnes.

Jeg vet jo at jeg en gang må slutte, men nå har jeg holdt på så lenge at jeg gjerne vil være evig student. Noen her som har vært slike evige studenter og som kan fortelle meg hvordan dere kom dere ut av det farlige mønsteret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen råd nei, men føler at jeg også kommer til å være evig student. Dette semesteret tar jeg nyere idehistorier bare for moro skyld (kjempe interessant) og over sommeren skal jeg ta noen fag som kan føre til en MBA. Greit å kombinere litt business med psykologien... Hva jeg skal bruke det til er en helt annen sak...

Skrevet

Haha.. Ja jeg kjenner meg så igjen- Hi her altså.

Jeg føler at jeg er ingenting uten å studere, jeg er så flink til det. Hjelp, kanskje jeg må ut å jobbe i et av mine fullførte studier?

Jeg dør i alle fall som en velutdannet person.

Skrevet

Kjenner meg igjen ja - vært universitetsstudent i nesten 10 år nå.... Men kjenner at jeg nå er veldig klar for endelig å ha penger på kontoen, klar for å kunne kjøpe det jeg har lyst på (nesten), til å kunne ha en ordentlig bil og få pusset opp leiligheten skikkelig. Ikke bare leve på studielån og deltidsjobb. Har også fått meg en svært spennende jobb nå - og jeg tror jeg vil lære minst like mye der som jeg har lært i studietiden!

Skrevet

Hvordan finansierer du studiene? Lånekassen sa deg opp for to år siden..

Skrevet

Åh, kan jeg få litt av studiegleden din? Jeg er bare lei jeg. Er lei av å bo i en leid leilighet i en by jeg ikke vil bo i, av å ikke tjene penger, av oppgaver, eksamener og annet dritt.

Skrevet

doppler - tenker du på meg HI, eller hun som har studert i 10 år? Jeg jobber deltid og helger forresten

*sende studiestøv til malina*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...