Gå til innhold

JEG HATER KATTER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...satan så sint jeg blir på dyr som tusler rundt og ikke vet hvor de hører hjemme.... Skal ikke dritgreijenta få sove ute heller nå da, for det bestemmer den jævla katta??? den har gått rundt huset vårt og mast på å få komme inn i et døgn snart.... den bor da ikke her, hvorfor tror den det???? den er ikke medlem av MENSA i alle fall...

ååååååååååååååååååååååå

ingen skremmer mine unger uten at jeg freser! Den hoppet inn i vogna!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg må ringe noen å få den fjernet.... det må jo være noen som har meldt den savnet??? vet dyrebskyttelsen sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg si meg helt enig......

En eller annen kattejævel har tisset på dørmatta vår.....Så den var det jo bare å kaste. (dyr var den og...matta altså)

Men hadde den prøvd seg på vogna.....da tror jeg at jeg hadde lært den å fly........................

En innebygd GPS hadde vært noe. Så kunne eierene funnet den uten problem!!!

Hvorfor kunne det ikke vært båndtvang?????

Skrevet

Uff, katter som hopper opp i vogna er slettes IKKE moro

Sett inn en annonse i lokalavisa. Det er i allefall der de etterlyser katter hos oss. Dyrebeskyttelsen tror jeg ikke har oversikt over slikt. Men de har kanskje noen smarte tips i hvordan du skal holde katten unna.

Vi har katt, men den går heldigvis ikke oppi vogna. Hadde den gjort det skulle den VIRKELIG fått smake. Da hadde jeg rett og slett tatt den skikkelig i nakkeskinnet. Holdt den opp mens jeg stirret den sint inn i øynene og fortalt nøyaktig hva jeg mente om den saken.

Sånt har i allefall funka her i huset.

Eller så virker sint fresing, tramping og vannkasting for en øyeblikkelig effekt i allefall. Om du legger litt appelsinskall oppå vogna kan det hende det hjelper litt også....

Og du, selv om jenta di er stor og klarer å dytte katten vekk, så ville jeg tatt på myggnetting

Skrevet

jeg har jo hatt katt som liten, så jeg klarer jo ikke å være hard med den heller... jeg putta foten min under magen på den og lærte den å fly litt, men det hjalp jo ikke.... det var jo bare gøy!

Men jeg ropte alt det styggeste jeg kunne til den

tror du det hjalp?

:-)

Skrevet

Klart stygge ord hjelper. Du må bare huske på å bruke kattespråket.

Ellers betyr stygge ord slike ting som:

-Nei så søt og fin pus du var da.

-Kom hit litt og ligg oppi vogna her du...

-Du har ikke lyst til å komme inn en tur i huset vårt da. Jeg har en godbit til deg der inne....

hihi

Skrevet

ha ha ha ah aha ha ha ha

det var det jeg visste... jeg må ha snakket feil dialekt!

Nå har jeg laget et provisorisk nettingsystem forran vogna, for myggnettingen min var borte, men nå kommer den i alle fall ikke inn i vogna.

:-)

Skrevet

Sett opp lapper i nabolaget og i avisa, så kanskje eieren dukker opp. Desverre er jo hele området stappa med løskatter, så det er jo ikke sikkert den har et hjem.

Du kan jo prøve å ringe Kari Mills. Hun med huset fullt av antikviteter og katter (strange combination). Kanskje hun kan ta pusen hvis ingen eier dukker opp.

Kan jo hende pusen har microchip, da er det jo mulig å spore om en eventuelt eier. Tror kanskje dyrlegen har mulighet til å "scanne" (!) pus.

Våre to pusekatter er supersnille - og det er det jo mange andre puser som også er. Håper blindpassasjeren din finner hjem snart.

Får litt vondt i magen, jeg, av dyr som er lost.

Skrevet

Katter skal vite hvor de hører hjemme, hvis ikke er de ikke særlig sjarmerende! Opp i vogna har de i hvert fall ikke noe å gjøre. Kast kaldt vann på den neste gang du ser den.

Skrevet

Du skulle sett oss i går kveld, da var vi ikke så høye i hatten. det regnet s veldig og blåste og alt... og den stakkars katten var så trist så trist og ville så inn.... vi slapp den selvsgat ikke inn, men vi syns jo synd på den. hehe... Jeg har hatt katt hele livet så jeg får også vondt av katter som er lost, men i dag har jeg skjønt at denne er nok ikke lost, dette re nok en løskatt som bare vil bo et sted, og har valgt oss. Det jeg blir sint av er at katter søker barn. den har ingenting oppi vogna å gjøre.... hele nabolaget er fult av katter, så det er vi vant med, men de vet jo at de ikke har noe i vogna å gjøre... det vet ikke denne katta her, og det gjør meg fryktelig sint, men nå er jeg ikke sint mer altså :-) og jeg skal ikke plagen den. Mulig den får seg en dusj i morgen om den prøver seg på vogna igjen, men det får den tåle.

Skrevet

Jeg er med på den med barn og vogn, altså.

Vi har også en katt som ikke er medlem av MENSA (og en som går MENSA en høy gang), men hun har (heldigvis) aldri lagt seg til å sove "på" Lykketrollet. Tror de skjønner/aksepterer at de må ta litt hensyn til han. For eksempel får jo han dra de litt i halen og værhårene, men jeg vet at de ville sagt ettertrykkelig mjAU hvis vi store skulle prøvd det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...