Gå til innhold

Fikk dere en kjempe positiv test med engang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

testa nettopp med en clearbleu og fikk opp en tynn nesten usynlig strek der..Først kom det ingen strek,men etter en liten stund kom det en tynn strek. går vel ut ifra at det er dette som kalles svakt positiv da? jeg har ikm 9 mars da,så jeg testa litt tidlig kansje? må legge til at jeg føler på meg at jeg er gravid. har hatt en del symptomer. halsbrann,luft i magen,økt matlyst og støl i magen. det var pga denne "stølheten" i magen(mest på høyre side) at jeg testet,for det var akkurat som deja vu,som for 3 år siden da jeg testet positivt og fikk en datter 9 måneder senere :) men hva tror dere da? har testen lurt meg eller? *smile*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er en strek, så GRATULERER! :-) Tror nok du er gravid jeg :-) Fikk svaak strek første gang jeg testa jeg også (dagen før IKM), men 2 dager etterpå var det ikke tvil ;-)

Håper vi fortsetter å se deg her på 1. trim :-)

Skrevet

tusen takk :) får ta en ny test i helgen så håper på litt sterkere kryss da!

Skrevet

Jepp, krysser fingrene for deg :-) Lykke til! :-)

Skrevet

Det står i den testen at uansett hvor svak pluss streken er så er den der...positiv. Men ikke hvis den kommer etter 10 min. Da skal den ikke leses av. Står det i bruksamvisningen.

Så eg trur nok du e gravid du...:-D Gratulere!!

Skrevet

Fikk oxo svakt kryss på cb samme dag som ventet perioden,men testet da utpå dagen...Tok en qr dagen etter på dagen og fikk en strek der oxo( ikke kjempe sterk men)... Sånn er det når man ikke tester på morgen tror jeg...

Skrevet

Har IKM i morgen jeg.. Den burde vel være positiv om jeg er gravid i morgen da vel? Håper så på at den er positiv, veldig lyst til å teste nå også, men er så redd for at den ikke er positiv.

Har ikke hatt mine vanlige menssmerter denne uken, men har hatt kjempe vondt i hodet, var både hos legen og legevakta i går, og da fikk jeg spørsmål og jeg var gravid, og da sa jeg det at jeg ikke forventer mens får på fredag. Så da begynte de å tenke på diagnosen migrene.

Hos legevakten, utelukket de migrene, men mente det var hodepineanfall.. I dag er hodepinen litt svakere, men er superkvalm, og uggen, litt sånn bakfull kjennes det ut som.. Har også stikninger på vesntre siden av nedre del av magen.. Hatt det en ukes tid nå..

Har så lyst til at testen skal bli positiv. Dette er bare 2pp, men hater å vente på ting, hehe :) Er så utålmodig, alt skal skje med engang..

Noen råd eller kommentarer, noen som hatt det slik?

Klem fra en håpende jente :)

Skrevet

Min test var supersvak 2 dager før IKM. Men digitalen løy ikke :)

Skrevet

Min(e) test(er) var negativ uten det minste spor av strek iallefall til 10 dager etter ikm, så jeg trodde ikke jeg var gravid. Fikk deretter også småblødninger og trodde det var det...Men da jeg 2 uker senere ikke hadde hatt annet enn småblødninger tok jeg en ny test nå på søndag og den var positiv!!! Kontroll hos legen har bekreftet at jeg er i ca 6. uke :D

Skrevet

da tror jeg at jeg skal kjøpe en digital test nå til helgen.. den kan man ivertfall ikke ta feil av eller være i tvil om resultatet etterpå! :) men er den digitale clearbluen mer sensitiv enn den vanlige eller?

Skrevet

Min strek ble sterkere og sterkere. Brukte billigtester og de viste svakt positivt rett før ikm og etterhvert sterkere rødt.

Skrevet

En strek er en strek ja, GRATULERER:) :)

Min var veldig svak i begynnelsen.. Sa til mannen min at jeg er nokså sikker på at jeg er gravid, men den er svak. Tok ny dagen etter som var sterkere:) Måtte slå til med en digital en for å tørre å være helt sikker;)

Skrevet

Du er nok gravid så jeg sniker inn et gratulerer jeg også :o) Jeg testet svakt positivt 4 dager før IKM, testen ble sterkere på IKM-dagen :o)

Lykke til med neste test :o) Den blir nok positiv den oxå :o)

Skrevet

Jeg testet jumbopositivt med en gang, men jeg testet nok ganske lenge over IKM... Visste ikke når IKM var, bare, siden jeg akkurat hadde sluttet på p-piller. ;) Jeg tok blodprøve fem dager senere, og da var HCG på over 6000, så jeg kunne nok testet positivt en god del tidligere enn det jeg gjorde. ;)

Skrevet

Jeg fikk også en klart positiv med engang, krysset kom før kontrollstreken, så den var rimelig sikker.. Men testet ikke før ca 4 dager over IKM da.. Har vært gravid en gang tidligere og da testet jeg negativt 7 dager over IKM så alt er mulig ;-)

Skrevet

Er det "umulig" å teste positiv en uke før ikm hvis en gravid? Noen som har erfaring med å ha tatt graviditetstesten for tidlig?

Huff, denne tålmodigheten er forferdelig.. Jeg har mye luft i magen og kjenner stikking i magen, er dette symptomer hihi. Vi prøver for første gang - som dere skjønner av spørsmålene hihi..

Klem

Gjest Hormonstinn
Skrevet

Hei, här e en svensk sida som visar exempel på graviditetstestsresultat. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...