Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Oppdaget i morges at sambo lå med mobilen sin inntil ene sida på magen min. Tror neppe den hadde ligget der så lenge, for han bruker ha den på nattbordet, men da den ringte så slo han den av og tok den sikkert bare i hånda til den skulle ringe igjen. Har slik slumre funskjon. Men er det noen som vet om babyen tar skade av det, av stråilngen mener jeg. Mobilen lå jo ikke slik lenge da, men likevel. Kanskje dumt spørsmål, men.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 herregud ass.... Det skal nok litt mere til. Vær forsiktig når du går over veien du,større kjangs for at du blir påkjørt..hehe. Ikke frekk bare oppgitt!!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Vær litt grei a! Myndighetene har nettopp gått ut med advarsel om å sove med mobilen ved siden av seg om natta, nettopp pga stråling. Men jeg ville ikke blitt helt hysterisk pga dette. Vi omgir oss med stråling stort sett hele døgnet og skal vi unngå det må vi flytte laaangt fra sivilisjasjonen...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Tenk all den strålingen du blir utsatt for ellers i hverdagen... Trådløst internett feks.... Bare en gåtur gjennom byen utsetter deg jo for maaaassse stråling... Å du har vel mobilen i jakkelomma av og til?? Hadde ikke vært engstelig jeg... Er jo ikke til å unngå,men for all del, det er jo ingen vits å provosere og overdrive strålingen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå