Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. noen son har temin rundt den 11 mai og som bor i oslo eller asker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 mai var en fin dag å ha termin på, da har jeg også termin! :)

Bor syd i Oslo jeg, og skal føde på Ullevål sykehus. Du da?

Skrevet

Ja ikke sant, flott dag :o)

akkurat nå bor jeg i gamlebyen i oslo, men flytter til asker 15.03. skal føde på ullevål :o) Første din? første for meg :o)

Skrevet

Ja, første for meg også! Synes faktisk tiden går ganske fort om dagen, og gleder meg sååå masse nå!:)

Godt dere rekker flyttingen før babyen kommer da... Vet du om du venter en gutt eller en jente forresten? Her er det guttebebis:) Kanskje vi ses på Ullevål forresten;)

Skrevet

Ja tiden flyr vel egentlig av sted, like gret det, gleder meg til å ut i permisjon og kose meg hjemme med baby :o) jobber du fulltid nå eller?

Vi venter jente :o) bestemt navn dere da? vi tenker å ha Aurora. Hadde vært stas om vi hadde ses på ullevål. satser på at vi ikke går noe på overtid da :o)

Skrevet

Ja, det blir så kos!:)

Jeg jobber fullt nå, tror det blir sånn frem til permisjonen, har hvertfall ingen problemer med det ennå... Men var sykemeldt i 3 måneder før jul da, da kastet jeg opp og var kvalm 24/7. Så håper jeg til gjengjeld slipper noe mer plager nå;) Hvordan har foren din vært da? Eller hvordan er den nå? Jobber du?

Så gøy å vite hva det blir!:) Aurora var forresten et kjempefint navn!!!:)

Vår skal hete Mathias. Jeg og samboer'n hadde heldigvis samme navnet på topp på guttenavn, så det var en enkel sak;)

Huff, overtid vil vi ikke (selv om sannsynligheten er der). Men vi får satse på FØR 17 mai begge to! Jeg har en magefølelse som sier meg 14 mai, hehe, som om man kan ha magefølelse for det;)

Skrevet

du var så dårig i begynnelsen?kjedelig da.. slapp unna det også jeg, så har nok vært veldig heldig ut fra hva

jeg ser mange må igjennom.. jobbber også 100 % enda og jobber nok fult til 18 april som er siste dagen. nedtelling :o) kunne aldri klart å vente med å finne ut hva det blir, er jo like spennede selv om man vet om det er gutt eller jente mener nå jeg. fanaserer om hvordan hun eller han ser ut :o) gøy du likte Aurora navnet er koselig å høre. sysns dere har valgt flott navn også! greit dere har vært enig med navnet med en gang! krysser fingrer for FØR 17 mai her og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...