Gå til innhold

Alle symptomene er borte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er gravid igjen 5 uker og 3 dager på vei nå. Har hatt en spontanabort tidligere i uke 6 og er ganske nervøs nå. Lurer på om det kan ha gått galt igjen fordi symptomene nå plutselig har blitt borte. Jeg hadde en fæl krangel med noen som står meg nær for noen dager siden, jeg skalv og hadde nesten pusteproblemer etterpå så opprørt var jeg og det mest plagsomme var at jeg klarte ikke tenke på annet enn at dette kanskje gikk ut over den lille spiren i magen. Dagen etter krangelen var alle graviditetssymptomene helt borte. Symptomene jeg hadde hatt var sterke menssmerter (men ikke blødning altså), stikking nederst i magen, sultfølelse, rumling og uvelhet i magen hvis ikke jeg spiste ofte nok, trøtt og trang til å legge meg tidligere på kvelden. Smertene er forsvunnet, jeg har mistet matlysten, og jeg legger meg senere på kvelden. Er det vanlig å plutselig miste symptomene sånn i uke 5???? Hadde litt av samme følelse i sist svangerskap, følte meg plutselig ikke gravid lenger og en uke etter spontanaborterte jeg. Tror dere det er dette som er i ferd med å skje igjen? Burde jeg kontakte jordmor, jeg vet det er sendt papirer til sykehuset og at jeg uansett skal ha en tidlig ultralyd men har ikke fått noe time, så det kan jo bli mange uker til. Håper så inderlig at dette vil gå bra denne gangen. Er det noen som har hatt det på samme måte at symptomene plutselig ble borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring på sykehuset og si du er så bekymret for du har mistet før. Si du MÅ ha en tidlig ul nå, for du er så utafor.

Du kan iallefall prøve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...