MamiMaribel Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Det er jo ikke lenge igjen til termin, men nå må jeg tusle rundt i pysjbuksen og vente på at den ene buksen jeg passer skal tørke.....hehe:-) Det er akkurat som om kroppen har svulmet opp de siste ukene, helt snodig! Det må vel være vann ? hehe:-D
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 *MamiMaribel står i pysjen og føner buksa si tørr* hehe Tenker du gleder deg til fødsel nå? Når har du termin?
oftebustat Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Det er sikkert vann. Jeg har ikke kjøpt meg mammaklær, jeg bruker tights og tunikaer/kjoler. Jeg synes det er mye mer behagelig enn bukser. Klarer ikke bukser over magen. Hvor lenge er det igjen til termin? Selv er er i uke 32 med tvillinger
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Hihi, vet hva du mener. Går rundt i joggebukse for tiden fordi jeg sprenger det som er Hvor mange uker/dager har du igjen til termin??
MamiMaribel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Hihi, hadde jeg ikke hatt trommel, hadde jeg garantert stått med føneren:-D Ja, gleder meg veldig, veldig til fødselen er over! I natt fikk jeg en vond kynner, eller falsk ri, kanskje, men det ble bare med den ene. Men litt spenning en ellers kjedelig natt var det jo! :-)
MamiMaribel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Oi, tvillinger:-D Da har du nok litt størrelse på magen din nå. Så spennende!! Jeg har en deilig ammekjole, men har til nå brukt den over tynne bukser. Skal skaffe meg et par tights i morgen, det hørtes deilig ut. Fins det mammatights, forresten ?? :-) Termin er 1.april:-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Husker jeg gikk i truse og sarong de siste ukene sist, men så var det midt på sommeren da.... Klarte å få på noen andre klær, men det var ikke mye behagelig! Måtte holde godt på sarongen når jeg gikk ut for å hente posten....
MamiMaribel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 Hvor lenge har du igjen, bambi ? Det er nå uansett deilig å gå i myke klær uten stramme linninger osv, men det er jo greit å ha en bukse man kan vise seg ute i, hihi:-) Selv om, når jeg tenker etter, så tuslet jeg rundt i hjemmebukser uansett hvor jeg skulle de siste ukene. Jeg gav blaffen, og satte komfort foran alt:-D
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 hehe..husker det der ja..men vært litt obs..får du mye ødem så ta med en urinprøve og stikk til lege/jordmor og få sjekka blodtrykket ditt. Jeg så ut som elefantkvinnen på slutten forrige svangerskap..hadde månefjes, pølsefingre, donaldføtter og tømmerstokk legger (lår og legger gikk i ett...og det var POSER på anklene...LEKKERT!!! Måtte bruke krykker for å fote meg..
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Jeg brukte forresten nesten bare kjoler og tunka /tights...veldig kjekt siden de klærne også funka i ukene etter fødselen :-) Motene siste årene har jo vært midt i blinken for vordrende mødre og barselkvinner :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Har termin bare to dager etter deg =) Ja, akkurat nå setter jeg også komfort først. Gidder ikke kjøpe nye mammabukser når det bare er noen uker igjen, så da får jeg bare gå rundt i kosebukser og se rar ut (matcher ikke så godt med resten av klærne alltid hehe)
MamiMaribel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2008 Hihi, du hørtes ganske fin ut, du også:-) Jeg skal være obs hvis det blir mye, ja. Jeg hadde sikkert fått panikk hvis jeg hadde våknet opp med donaldføtter:-D
oftebustat Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kjøpte mammatights på hm, kjempedeilige!! Regner med å bli kvitt magen senest rundt 20.april.
Gjest mphs Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har også bare en bukse som passer nå) Men jeg bruker den kun når jeg er ute og så gar jeg i skjørt her hjemme. Men ikke lenge igjen nå så da går det greit. Har også fått mye vann nå de siste 4-5 ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå