Sara Rompompei Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hahahahaha. Og jeg bare ler av det ) I går var rulte-søster løs i magen og slapp og daff, så da var hun hjemme fra skolen. Dette tror jeg hørtes litt spennende ut for rulte-bror. Så jammen hadde ikke han de samme symptomene i dag tidlig. Så jeg sa at ok, da må du være hjemme, meeeen det blir ingen tv-titting, dataspilling, film eller lilgnende før i ettermiddag. Itte no problem det gitt.... Intill det hadde gått 15 minutter etter at søster var ute av døra. -mamma, kan jeg ikke få spille bittelitt da? Nei -mamma, vææææær så snill. Eeeen liten film? Nei -kan jeg få kake da? Nei. -kjeks? Nei Åhhhhhhhh. Dummedummedumme mamma. Så kom han på den lure ideen. Han ville gå på tur til skolen og ta med fotballen og spille litt sammen med de andre barna i friminuttet. hahahaha Så i dag er jeg dum og teit og kjedelig. Så skal storebror få kjenne litt på kroppen at det faktisk IKKE er morsomt å være hjemme og være syk hehehe
Trollmora Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg synes du er flink, jeg! Eldstemann var hjemme med meg i går og han fikk se på playhouse Disney så mor skulle få dibbe litt, han fikk det beste han vet til lunsj (havregrøt) og etter middag fikk han jammen meg spille litt dataspill. Vel i dag er han hjemme med Trollfar og han er heldigvis mye kjipere ) Da blir det ikke tv, det blir havregrøt til lunsj selv om Trollfar ikke (!) kan lage det og mulig han får lov til litt dataspill. Sannsynligvis blir det masse lego, både store og små, samt noen lydbøker og lesebøker. Viktig at de ikke trives alt for godt i heimen når de er på bedringens vei. Da har i hvertfall Eldstemann ikke lyst til å gå i barnehagen når han er frisk. Han feiker og feiker i håp om at vi skal ta ham på alvor og la ham bli hjemme:o)
Sara Rompompei Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Hadde han vært skikkelig tufs og rufs, så hadde han nok fått se på tv til øya var små og røde og deretter fått spille dataspill til han stupte, imens han spiste kake og kjeks og gud vet hva .... Når man er syk, så får man gjøre det man har lyst til her i huset. Sånn nesten i allefall ;o) Men når man er sånn "liksom" syk, og egentlig bare har lyst til å være hjemme fra skolen en dag, DA må ma ha det skikkelig kjedelig slik at man ikke får lyst til det flere ganger hehe. Livets harde skole her i huset i dag ;o)
Reveenka Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Haha, nå ler jeg godt for meg selv - for sånn er det her i huset også! Det går 15 min. før de kjeder vettet av seg og vil se tv og spille og spise kaker eller snop! Men latesyke må kjede seg her også, så da er vi flere om den strategien! c",) Likte den gode ideen med fotballen og friminuttet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå