lenej :o) Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 mini har kronisk vaksinefeber! han ligger jevnt over 39 hele tiden, får han ikke ned derfra... men når han blir feberfri, må eg holde han inne da i mange daga etter? eller gjeld det bare når dem er syke? vi hold på å bli sprø her hjemme å bare være inne....
MamiMaribel Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Våkner han opp i morgen og er feberfri OG i form, vil jeg si du kan ta ham ut og gjøre som dere pleier. Eller, det hadde jeg gjort om det var mitt barn:-) Er han veldig pjusk og redusert nå ?
lenej :o) Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 nei, han ses ikke på at han har feber.. han er like kvikk som alltid. man bare kjenne han er varm.. sånn er eg åsså. kjempeform!! men han er bare skikkelig irritabel, å møkkelei av å bare være inne...
happybirthday Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Hvorvidt han har feber eller ei er ikke avgjørende for om han skal ut. Se heller på allmenntilstanden. Spør du en lege også vil han/hun som oftest si det samme. Er babyen i grei allmenntilstand, er ikke feber alene noe hinder for å være ute. Men det er klart - har han hatt høy feber i mange dager, må du selvsagt være obs på at han får nok væske i seg. Taper mye og fort væske ved høy feber, og særlig små babyer er utsatt for dehydrering.
MamiMaribel Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Stakkars:-) Kanskje det ville lette litt på trykket å komme seg ut bittegrann:-)
lenej :o) Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 har jo ikke lyst å ta han ut når han har såå høy feber da, er redd han skal fryse da, sånn at han kan bli syk.! men no har eg lagt han.. så no er det tvangs-soving her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå