Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor lenge hcg-hormonet henger igjen i kroppen etter en MA og utskrapning?? Er over tre uker siden utskrapningen og nå viser testen at jeg er gravid igjen. Håper selvfølgelig at jeg er gravid igjen, men jeg tror ikke på det selv egentlig.

Håper noen har ett eller annet svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei men det henger desverre igjen lenge....vil anbefale å få en emns før prøving jeg da

lykke til!!!

Skrevet

er det forskjell på det etter en ma og en sa? Fordi er bare litt over en uke siden jeg mistet i sa, og den er negativ. Men ma er jo litt annerledes, så :S

Skrevet

Vet ikke om det er noe forskjell på MA og SA. Burde ikke være så stor forskjell. Begge deler kommer jo ut og hormoner blir borte. Merket veldig godt etter utskrapningen (etter to dager) at nå var alt borte liksom. ble glad igjen, ikke kvalm lenger, fikk igjen sex lysten +++. Men etter en uke kom trøttheten igjen og jeg følte meg rett og slett gravid. Tok derfor en test på mandag og den var positiv. Har lest ett sted at etter en abort så sitter hcg-hormoner igjen i ca en uke. Men jeg vet ikke helt egentlig. Men håper jo selvfølgelig jeg er gravid.

Skrevet

Hva står emns for?? Er ikke inn i alle disse forkoringene.

Har bare veldig lyst til å være gravid igjen :)

Skrevet

Og vite om du er gravid eller ikke er veldig vanskelig og svare på, så lenge du ikke vet at testen har vært negativ etter utskrapingen. Hos noen henger HCG-hormonet igjen lenger i kroppen enn hos andre, så og gi deg noe fasitsvar på om du er gravid igjen eller ikke, det går ikke. Kan du ikke få tatt en blodprøve (HCG) hos legen din med ett par dagers mellomrom?? Da vil du jo se om den stiger eller synker.

Håper du er gravid igjen. Lykke til!!

Skrevet

Hei! Emns = mens, tror jeg. Går jo litt fort i svingene her inne... =)

Har dessverre heller ingen fasitsvar til deg, så du må nok enten dra til lege og sjekke HCG med jevne mellomrom, eller bare vente og se.

Dessverre...

Lykke til!

Skrevet

Venter litt jeg tror jeg. Orker ikke mer legebesøk nå. Vært der så mye i det siste. Men skal ha mens den 12, 19, eller 26.mars. (det skulle visst ta alt fra 4 til 6 uker etter utskr.) Så får jeg det ikke innen den 26. så er jeg forhåpentligvis gravis.

Men er selv redd for at det bare er hcg-hormoner som sitter igjen. Blir veldig skuffa da, men da er det bare å prøve igjen.

Hvorfor anbefaler du å få en mens først? Har det noe med at det er lettere å få en SA eller noe sånt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...