Monstermamma Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hvordan er det mulig at min lille niese på 7 år har en kreftsvulst på 15 cm i magen? Så sårbart livet er; plutselig er hverdagen snudd på hodet, våre bekymringer blir så små og bagatellmessige! Samtidig blir det forsterket hvor utrolig mye barna mine betyr for meg!!! Har mest lyst til å sitte hjemme og holde rundt jentene mine hele dagen jeg nå.....
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 uff,nei. så grusomt. hvordan fant de det ut,hadde jenta vært mye syk?? stakkars liten jente......
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Håper det går bra med henne og at de har oppdaga det i tide!! Skjønner godt du har lyst til å holde rundt jentene dine...
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Uff da:( Det er så trist når små barn blir syke. Ord blir fattige. Får håpe kun blir frisk igjen! *trøsteklem*
Monstermamma Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Nei, hun har ikke vært syk el hatt vondt i det heletatt. Fikk bare så stor mage, og bestemora ba de sjekke det fordi hun ikke hadde lagt på seg noe ellers på kroppen. Og dermed ble hun sendt fra legevakta til sykehuset med en gang. Etter knappe en uke hadde de bekreftet at den var ondartet og for stor til å operere. Har startet cellegiftkur nå, for å krympe den!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 skal krysse fingrne for at alt skal gå bra, og jeg skjønner at du bare gråter, det hadde jeg gjort også.
mizz25 Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Huff... Det her va trasig å hør.... Har sjøl ei på 7 år. Trøsteklem te dokker :-(
grå :) Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 finnes ikke rettferdighet dessverre. håper cellegifta hjelper slik at hun blir kvitt faenskapet. alle gode tanker
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 uff, stakkar dere alle sammen!!! trøsteklem!
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 ånei =( så ufattelig fælt.. er så urettferdig når sånt skal ramme så små barn =(
Mø schæl! Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Huff, noe så grusomt :-(! Alt forsterkes når det er små barn det er snakk om, helt meningsløst er det. Har det blitt sagt noe om prognosene hennes? Tror de dette kan behandles og hun kan bli frisk? ALL MEDFØLELSE til deg og familien, håper alt går så bra, så bra.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Uff, så forferdelig :( Skal krysse alt som krysses kan for lille jenta, hun er liten og da er dem heldigvis sterkere =)
Monstermamma Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2008 Takk for all medfølelse og gode tanker! Nei, legene vil ikke si noe om prognosene. Men hvis de ikke får krympet svulsten nok med cellegift må de operere den ut i flere deler, og da er risikoen for spredning større - tåler visst ikke luft driten!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå