Caboom Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Var ute å måkket snø nettopp,og da jeg kom inn og var å tissa var det blod i urinen....farlig??? Er alene,og er nødt å stå for snøryddingen......
m*78 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hei. Dette blir bare litt gjetting fra meg da. Men var hos legen i går, på svangerskapskontroll. Leverte urinprøve, å fikk beskjed om at den ga utslag på blod. Var ikke synlig. Men det kunne være tegn på begynnende urinveisinfeksjon. Skal derfor levere en ny prøve om en uke, for å være på den sikre siden. Legen beroliget meg med at dette ikke var farlig for graviditeten, så lenge de andre prøvene var fine. Så hvis jeg var deg ville jeg kontaktet legen/legekontoret å fått levert en urinprøve, for å finne ut hva dette er. Tror ikke man får blod i urinen av snømåkking...
Caboom Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Takk for svar.....snømåkking gir jo ikke blod i urinen,men det jeg var redd for var at jeg kanskje hadde tatt i litt for hardt....men skal på kontroll i morgen,så håper jeg får et svar da :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Det som kan ha skjedd er at et blodkar har sprukket mens du måket snø. Selv om det er inne i skjeden at et blodkar eventuelt har sprukket, kan det se ut som at det er blod i urinen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå