Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta i er 2,5 år og ikke verldens beste på å snakke ennå. Vi skjønner godt hva hun vil men det går i veldig enkle ord og setninger. Men så vil hun hun sååååååå gjerne snakke fort og mye og det prøver hun da på.

I lange kompliserte setninger type babbel og varierende tonefall. Hehehe det er så hærlig å høre på ;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så gøy når det begynner å snakke og babble. Vi ler av gutten vår mangen ganger til dagen...han sier så mye morsomt. Han snakker veldig bra for alderen, han blir 3 i juni, og han husker ting fra bøker vi leser. Igår da vi satt å spiste middag sa han pluseligt -"Noe så frekt!" og etter en stund kom det -"Det gjorde et sterkt inntrykk". Jeg og mannen min lo så tårene trillet.

Han har da husket dette fra boken om muldvarpen som fikk bæsj på hodet sitt.

Skrevet

hehe,godt å høre at det er flere på den alderen som ikke snakker så bra enda.

helsesøster syntes jenta mi var veeeldig treig med snakkingen.

men det kommer etterhvert :-)

min jente er snart 2.5 år.

Skrevet

Åhh, her er vi ikke bekymret i hele tatt, helsesøser mente riktignok at hun burde han kunnat mer, Men barnehagen reagerer ikke det minste på språkutvikklingen hennes, og synes ikke det er noen grunn for bekymring.

Hun skjønner jo alt vi sier, og kan masse ord, hun er bare litt sen med å sette de godt nok sammen. Og når hun vil snakke fort slik vi gjør blir det en underlig babbling av alt sammen. hehe

Neida dette kommer seg. ;o))

Skrevet

hahaha, den boken er jo bare fantastisk da ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...