Januar-nurk Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Er det noen som kan dette med å spå? Bare göy å se om det stemmer.. Litt om meg: Födt 04.02.79 Har to barn : gutt födt 18.04.2005 og gutt födt 16.07.2006. Skal ta ut spiralen 13 mars og har lett for å bli gravid. Hva tror du jeg får denne gangen??
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Kan ikke spå, men siden jeg også har to gutter fra før, og har lett for å bli gravid, så tipper jeg en gutt til, for det venter jeg
Pysjen Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hvis de to guttene du har gra før er med samme far så er det vel sånn ca 80% sjanse for at neste også blir gutt.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Det du kan gjøre (og det funker og har funka på de jeg har prøvd det på Ta en giftering eller forlovelsesring og ett hårstrå. tre ringen på hårstrået. hold hårstrået med ringen over håndleddet ditt. Går den i ring er det jente og frem og tilbake er det gutt. På håndleddet forteller ringen alle barn du har(og hvilket kjønn). Så da er det bare å holde ringen over håndleddet til den slutter å gå og står stille igjen. Da får du vite hvor mange barn du og og hvilket kjønn. Morro er det i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå