Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei I forbindelse med ny jobb, har jeg også ny mailadresse.. Den gamle fungerer fortsatt i noen uker til, men jeg har bare tilgang via web.. Og der er ikke alle adressene mine. Kunne noen sendt meg en oppdatert liste med mailadresser? Det er jo flere enn meg som har ny jobb og mail.. Takker og bukker.. ;o) P.S. Trives forøvrig veldig godt!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hei, Foreslår at vi lager et tema på FB og legger inn alle adresser og tlf nr der... Jeg kan lage en mal... Hanne:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 God idé, mange med nye mailadresser :-) Håper alle trives på jobb? Om noen vil fortelle litt så er jo det moro. Her strever jeg enda med å få PC og alt tilbehør. Ting har blitt litt vanskelig å få igjennom systemet etter fusjonen. Men jeg trives godt med min "nye" jobb. Eneste aber er lang reisevei med skrikende Mia i baksetet, men jeg har lært at om jeg kan leve med smuler i baksetet så er hun ganske fornøyd. Da kan jeg leve med det ;-) Barnehagen er veldig bra (nå som jeg har roet mine hysterianfall ;-), de sender oppdateringer og bilder på mail og hele opplegget virker bra. Life is good :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå