Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er bekymret uten grunn, men i det siste syntes jeg alle andre her inne har kjent spark tidlig.. Jeg går nå i min 18.uke og har ennå ikke kjent noen ting. Vet dette er normalt, men det virker som alle andre har kjent noe, utenom meg.. Så derfor er jeg litt bekymra...

Er det flere som ennå ikke har kjent noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Dette er helt normalt. Førstegangs kan ikke regne med å kjenne noe før rundt uke 20. Jeg er gravid med mitt 3. barn, i uke 15+1 nå, å har heller ikke kjent noe. -Men venter spent da :-)

Med min første var jeg over 20 uker før jeg kjente noe. Så er nok ingen ting å bekymre seg for.

Skrevet

Som hun over skriver er det hlet vanlig.

Husk også at morkakens plassering også kan ha noe å si i forhold til når det er mulig å kjenne noe. Siden du er "bare" 18 uker har du vel ikke vært på UL å fått sjekket morkaken?

I tillegg kommer din egen høyde og vekt og ikke minst babyens leie....

Plutselig får du deg et spark i magen! Et hyggelig et!!!

Skrevet

Var bekymret for det samme som deg. Kjente liv i uke 20 og da var det ikke kraftig. Bitte bitte små dult. På UL fikk jeg vite at jeg har morkaken foran på magen og det demper mange spark. Så også på UL at den lille jenta vår rørte masse på seg uten at jeg kjente noe som helst. Det var moro. Du kjenner det helt sikkert snart og det er stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...