Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg sover veldig mye på samme tid som baby på dagtid. Føler jeg ikke gjør stort annet en å sove for tiden. Baby sover nesten hele natten, er oppe en gang å får mat. Og sover mye på dagtid og, og da joiner jeg baby:) noen andre?
Knøttefrøken Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 jeg sover aldri på dagen, har ikke gjort det heller (føler da at jeg ikke får noe ut av dagen hvis jeg er hjemme og ikke gjør noen ting). Er alltid ute å går i skog og mark på dagen (går ut mellom 10-12 engnag, alt ettersom når mini våkner etter frokostduppen sin), og har gjort det siden sønnen min var noen uker. legger meg heller litt tidligere på kvelden hvis jeg er sliten.
alvis Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg gjorde det i begynnelsen, da babyen var noen uker. Men nå har jeg ikke behov for å sove på dagtid. Han er 5 mnd nå.
3xmamma Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg hadde noen "ufrivillige" lurer når vesla var mindre. La oss ofte på sofan når vi skulle amme, og da var de OFTE jeg plutselig hadde gått glipp av en time eller mer Nå er jeg heldivis ikke så trøtt lenger, så nå får jeg mer utav dagene
Niem og Patrick Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Det har vel hendt noen ganger at vi har sovnet begge to på sofaen. Men vi er også mye ute og går tur på dagtid, da sover han og jeg får litt trim;)
Ezmeralda Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Liker heller ikke å sove på dagen, selv om tassen er endel urolig om natten. Er litt trøtt, men må opp og ut for å føle at dagene ikke går i ett.
loveandmarriage Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Hvis jeg har behov for søvn, så sover jeg. hvis ikke benytter jeg den tia han sover til andre ting. Hvis vi sover samtidig,så får jeg ikke gjort så mye annet nei. Men søvn er jo utrolig viktig da..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 jeg som starta innlegget: lijsa mi er bare 6 uker gammel, og jeg føler meg trett HELE tiden. Så man får energien tilbake?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Jeg sover ikke på dagtid. Mange synes det er rart siden jeg har liten baby, men jeg har alltid mye å gjøre og prioriterer heller husarbeid etc. når snuppa sover. Jeg har også en sønn på 4 1/2 og ta meg av så søvn på dagtid er uaktuelt når han ikke er i barnehagen. Så er jeg heller skikkelig kjerring :-) og legger meg 21-22 på kvelden for å være uthvilt nok til en ny dag.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 De første ukene etter fødsel sov jeg så snart jeg fikk sjansen. Men nå når snella er blitt 10 uker føler jeg at energien begynner å komme mer tilbake (slik har det egentlig vært i noen uker nå). Men det er klart, dersom tuppa har rota masse på natta, kan det være godt med en liten dupp på dagen.
fox`y Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 næi jeg sover ikke på dagtid. har rett å slett ikke tid til d når jeg har 2.5 åringen hjemme sammen med meg å micro oxo. desuten sover ikke micro så lange dupper at jeg rekker å legge meg ned. er masse husarbeid å åndre ting som må gjøres oxo. så hær er d mellom 2-6 t søvn i døgnet på meg...
Alba44 Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Sover aldri på dagtid lenger nå, men det hendte da han bitteliten.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Kjære deg, sov det du orker og tenk aldri på å få dårlig samvittighet. Du kommer deg mye raskere om du hviler ut nå. La dem gå tur i skogen så mye de vil. Din energi vil komme tilbake, bare gi det litt tid. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå