Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hjelpes meg.. Hele tiden har jeg syns det har vært såååå lenge til denne pokkers operasjonen i ankelen! Men plutselig så skal jeg jo på bordet i morra!!! Begynner å kjenne litt på noen nerver.. Men men... skal bli godt å få gjort det..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Skal bare sitte med foten i gips i 6 uker.. Hehehe.. Ikke så moro, men jeg bare gleder meg til å bli kvitt smerter og irritasjon.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hehe.. Jada, jeg vet det kommer til å gjøre det.. Er en kollega av meg som skal operere meg.. Håper bare at dama hans kniper igjen i morra!! Ellers blir operasjonen utsatt!! Gruer meg til narkose, for jeg vet jeg blir dårlig etterpå.. Men men... Kjenner ett par som er på jobb på intensiv i morra, så får gi de beskjed om å kjøre på med zofran..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Nei, med den sykehusøkonomien som er nå, blir det nok ikke zofran, blir nok afipran, hehe ;-) Bare tuller. Men får du ikke spinal da?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Pappa og brodern tålte ikke spinal, fikk anafylaktisk sjokk av det.. Så jeg vil ikke ha det... Så det blir nok narkose.. Hehe.. Jeg er så "heldig" at jeg ikke tåler Afipran ;s Selv om det er en dash billigere ja..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Oi, ja da skjønner jeg det. Best med narkose da, ja, selv om du blir kvalm. Og nyte den dyre zofranen til det fulle du. Høres ut som du jobber i helsevesenet, så nå er det din tur til å få bruke litt og, og få litt service, hehe.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Hehehe.. Ja, jeg jobber på en ortopedisk traumepost.. Og skal opereres av de legene jeg jobber sammen med.. Kjenner stort sett de som er på intensiv også... Kan jo være både fordeler og ulemper ved det..
Alba44 Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Msse lykke til med operasjonen!!! Skal krysse fingrene og tenke på deg )
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Takk Alba Regner med at du skjønte at jeg har bytta nick fra trine og halvor til trassetrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå