yasmina Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 er gutt eller jente.... Er jo litt spent da Skal på min 3 UL og i dag er jeg akkurat 16 uker så gynekologen sa hun nok kunne si om det var jente eller gutt i dag Gleder meg masse, da kan jeg jo begynne handlingen !!!!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 lykke til i dag :-) spennende. hva ønsker du deg mest da?
yasmina Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Det har ikke så mye å si, nesten mindre denne gang enn sist. Men vi har 2 gutter fra før så de fleste rundt meg, kanskje spesielt min mamma hadde syns det var gøy med en jente tror jeg. Selv gleder jeg meg egentlig bare til å vite og å gå rundt og småkikke i butikkene. Og den lille kommer til å få alt nytt uansett for vi var lure nok til å legge igjen alt babytøyet i Norge da vi flyttet hit
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Så utrolig morro. Helt ufattelig hvordan de kan se detajer på en så liten person. Lykke til.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 hehe,husker føleslsen. er så spennende å gå på ultralyd. håper alt er bra med den lille. det er det viktigste :-)
yasmina Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Huff ja, jeg tar det nesten for gitt at alt er vel for jeg har allerede hatt to UL. Men selvfølgelig kan det være ting de ikke har sett tidligere....
yasmina Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 Fordi jeg hadde HELLP i første svangerskap og var dårlig i 2. Dessuten så bor jeg i midtøsten så de flår vel forsikringselskapet mitt for det de kan av penger mistenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå