lillespiren2:) Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei. Hvordan har dere det? Jeg føler jeg har vært ekstremt heldig, ingen plager, bortsett fra at jeg har vært en trøtting i perioder, men den fysiske formen har vært på topp:) Magen vokser ganske bra nå, og det er deilig!
Tredje bolla i magen :) Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Har det akkurat som det. Kjempeform og ingen plager. Har termin 5. mai. Hadde også en veldig trøtt periode før jul, men det er helt borte nå. Blir fortere sliten i ryggen nå som magen begynner å bli stor, men ellers helt topp :-) Hjelper godt på å trene og være i aktivitet. Blir jeg sittende for mye i ro noen dager er det akkurat som jeg stivner i rygg og bekken, og så snart jeg er i aktivitet igjen går det over.
happyskvett Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Ja sånn har jeg det også ) føler meg helt topp, ingen problemer. det eneste er at go jenta tydeligvis syns det er veldig godt å ligge med føttene sine under mine ribbein ) noe ubehagelig hehe. ikke lenge igjen nå til vi får holde babyene våre
lille oscar + bebis Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 tipp topp stand her også! litt overrasket.. trodde det skulle bli verre, føler meg heldig:) Håper det fortsetter i resten av svangerskapet;)
nawi Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Er sykemeldt pga høyt blodtrykk og blir lett anpusten men føler meg absolutt ikke syk;-)
Smånetta 14.mai Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Svangerskapsmessig er det bare kynnere som plager meg ogdet kan jeg leve med. Har blitt sykemeldt for å stresse ned og komme i form etter en hard vinter med mye sykdom og mye stress. Det hjelper fint lite at jeg har gått med et eller annet virus siden jeg ble sykemeldt, da. I dag drar jeg til legen igjen for nå påvirker det han i magen. Gleder meg til å bli frisk for jeg vet jeg er i form under alle disse barnehagevirusene som lillegutt tar med hjem og gir til mamma hele tiden.
*Super*Mamman* Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Når når jeg ikke jobber lengre ( får svangerskapspenger), er bekkenet mitt mye bedre, og jeg kommer meg faktisk rundt i huset uten alt for store smerter.. Ellers er jeg litt trøttere enn normalt, mye brystbrann, men ellerser jeg i fin form:) Gleder meg masse til bebin kommer, og kunne virkelig ønske at dagene gikk litt fortere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå