skrotnissen Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 ungen deres på 15 mnd kom hjem fra barnehagen med tilsammen 14 verkende fliser i hendene, som de ansatte ikke hadde lagt merke til at var der, og de i tillegg dagen etterpå mener at h*n ikke har fåt dem i barnehagen når du konfronterer dem med det.!?!!!!!! er så møkka lei barnehagen til mini nå.... er det for sent for meg å søke plass i en annen barnehage fra høsten?
Gjest Morn du Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hadde blitt forbanna så det holdt, tenker jeg. Barnehagepersonalet skal være såpass ydmyke at de skal kunne innrømme at det kunne ha skjedd i barnehagen uansett om de har sett det eller ikke. Kanskje de prøver å skjule hvor lite oversikt de har over barna. Er barnehagen privat eller kommunal? Hvem er det som driver den? Har du prøvd å ta opp ting med styrer eller styreformann? Jeg har ikke peiling på opptak fra høsten av,men det skader jo ikke å undersøke om dere kan bytte barnehage...
skrotnissen Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 HI her... jeg viste frem hendene hans til senvakta igår, og hun virka veldig overraska! har både sendt mld og prøvd å ringe styrer, men svarer ikke hun pleier å bli veldig sur hvis jeg har tatt opp noe der hun må inrømme at de har gjort en feil... sist det skjedde snakke hun ikke til meg på 1mnd!!! har sendt inn søknad på ny barnehage vi nå, så sier vi heller opp plassen hvis vi får plass i en annen barnehage... det er en familie barnehage... virker generelt veldig lite strukturert, men idag rant begeret over for meg!!!
Gjest Morn du Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Ja det høres jo ut som en profosjonell styrer... Har selv sendt klage på styrer i barnehagen til tuppa, hun har da prata med meg etterpå likevel. Håper dere får plass i en annen barnehage da, er ikke gøy å sende barnet sitt til sånne forhold..
skrotnissen Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 ...flere med erfaringer? synes det er helt pyton å levere sønnen min i bhg nå... føler at de ansatte ikke bryr seg om barnet mitt når han er i bhg... er det vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå