Gå til innhold

får spørre her også... :)


Habby

Anbefalte innlegg

Noen som bare visste at de var blitt gravid?? FØR positiv test??

 

Bare kjente og følte det på kroppen..uten symptomer??

 

Håper jeg kan joine dere neste helg :)

 

Grattis til alle med spiren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallois!

Synes egentlig jeg har en bra intuisjon når det gjelder det meste.Bortsett fra graviditet.

Har vært gravid 3 ganger, og ble like overrasket hver gang.

Hadde 2pp før jeg ble gravid denne gangen, og var skråsikker på at jeg hade blitt gravid første pp, og ble kjempe lei meg da jeg ikke var det...

Men:Natten før jeg testet(2 dager etter IKM) bare visste jeg det:)Mest pga at jeg ble liggende våken, og fly på do får å tisse, og noen volsomt ømme pupper, for ikke å snakke om det sære humøret jeg har fått hver gang jeg har blitt gravid....

Lykke til!

Håper du kommer inn hit i rakettfart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg håper også å få joine denne gjengen til neste helg!!! Godt å vite at flere er i samme usikker- ventesituasjon som meg.

 

Jeg føler så mye, og leter etter tegn, men har og hørt om innbilt svangerskap, på hunder, så kanskje på mennesker også : )) Men det blir ikke et glass vin i kveld ihvertfall, for sikkerhets skyld...

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det på følelsen bare. Begge gangene. Mista det første gangen, og håper nå at mine følelser/intuisjoner stemmer. Testen viste positiv, men er bare litt over 3 uker siden jeg mistet, så sjansen for at hcg-henger igjen er jo der. Men både mamma og jeg har det på følelsen denne gangen og. Så det er bare å håper. Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...