nickoline og supermann Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Tror det er det samme merket som har apekatter på bodyer og drakter. litt retro. jakka var grønn med flodhester på. vet du hvilket merke. har du link til nettside.
Lille-nusse Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 kanskje du finner den her http://www.engulknapp.no/PUBLIC/groups/16,1,Gutteklaer_0_4_aar.aspx
nickoline og supermann Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 ikke sikker jeg altså. er så dårlig på å linke tøy til navn..... men de draktene de har hatt lenge er brune med apekatter på. jakka hang sammen med de. ....den var så morsom. fin farge.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 ida-T har drakter, jakker, regnklær, bodyer etc med apekatter, neshorn, pinnsvin, stenbukk ol. Kan godt være det du mener:-) Hvilken type jakke hadde du sett da? Fleeze, regnjakke eller noe annet?
Carnivale Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Hvilken type jakke er det? Var både flodhester og jakka grønn? Høres ut som det kan være noe fra enten Ida T eller SMåfolk..
nickoline og supermann Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 ser ida T ikke har lagt ut vårnyheter på nett. ... var en vanlig ytterjakke med hette. vårkvalitet.
Carnivale Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Kan være Ida T, men at det er forrige sesongs klær. Ikke alle nettbutikker som har de. Har du sjekket på www.idat.dk?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Du finner den nok ikke på ida-T sine sider. Tror nok det er fjorårets varer, og derfor utsolgt flere steder. Det går sikkert an å finne den hvis du googler på ida-T og sjekker i ulike nettbutikker. Har ellers sett at www.bellajelica.no har en grønn fleezejakke med flodhester. Du kan jo evt ta en titt og se om det er dette merket du mener:-)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Da har jeg kanskje funnet den:-) På www.houseofkids har de en lysegrønn vårjakke med hette (med flodhester). Ta en titt der du!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Her finner du den også. Hvis det er den du mener da:-) www.smaahjerter.dk
nickoline og supermann Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2008 ja. den er finere i virkeligheten... masse annet morsomt ser jeg også. disse butikkene i lillestrøm har så lite utvalg i str. har som regel kun en av hver....
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 ida-T har masse morsomt tøy:-) Har kjøpt en del til datteren min og er kjempefornøyd med kvaliteten. Den vårjakka du kikket på er superfin;-) Lykke til med shoppingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå