Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Er det noen som har gode råd for å bli kvitt det?? Klør og svir noe helt j......
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Canesten.. Kjøp en pakke med Canesten og begynn behandlingen. Bruk en sånn vaginal tablett og krem. Vær næye med å bruke kremen lenge nok! Hvis ikke du gjør det, kan det hende at du ikke dreper hele infeksjonen... Videre kan du forsøke å bruke Lactyl.. Tror det er en intimsåpe som du får kjøpt på apoteket. Den skal virke ift bakteriefloraen der nede og gjenopprette den naturlige balansen. Ellers er det viktig at du holder deg "tørr"- altså at du ikke går med våt truse eller eventuell våt badedrakt (dersom du bader) for lenge om gangen. Hvis du bruker truseinnlegg, kan du prøve å bytte litt oftere. Jeg har også hørt at det blir foreslått her inne å vaske undertøyet uten bruk av tøymykner.. Det skal visstnok hjelpe mot soppinfeksjon. Du kan også prøve Yougurt for å normalisere pHverdien i skjeden. Da må du bruke Yougurt Naturell og først ha blitt kvitt denne infeksjonen din. Det var et tips klassen min fikk av en lærinne jeg hadde på vgs. Har ikke prøvd ut dette selv, men har tipset andre om det og de sier at det fungerer bra =) God bedring og lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Takk for gode råd... Var litt usikker på om jeg kunne bruke canesten no når jeg er gravid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå