Lady`83 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei alle sammen:) Etter 4 lange pp fikk jeg endelig positive gr.tester. Nå er jeg super gira og litt bekymret selfølgelig.... Er nå 5 uker på vei i morgen, regnet ut at termin skal være 13.nov....Er det noen andre som har termin rundt de tider? Ha en fin dag¤
Vicky81 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Jeg har termin 12. november Er 4+3 i dag! Spennede selv om dette er andre gang for meg. Synes nesten jeg var roligere første gang
Lova Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hey lady!!! Gratulerer så mye og velkommen hit!!!! Jeg har regnet ut at jeg med min 28 dagersyklus, har termin 6 november(ifl.Babyverden).
Lady`83 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Da er vi jo ganske nærme da...Blir artig å følge hverandre...Hvordan er det med dere,er dere litt bekymret for ting som kan skje eller tenker dere at det går bra? Har ikke fått noen symptomer da ,syntes det er litt rart...Har bare en influensa eller noe sånnt nå...uff...Dere da..begynnt å bli kvalme osv...?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer, Lady '83, og velkommen etter! Jeg husker deg godt fra Bli Gravid, men kalte meg nok fremdeles april d. da vi skrev litt med hverandre. Så bra at det klaffet såpass raskt for dere! Det er mange som ikke får symptomer med en gang, og noen får det nesten ikke i det hele tatt, men unntak av at maven vokser. Jeg begynte å bli kvalm i uke 7, om jeg husker riktig, så den kommer nok snart. Så hyggelig at du ble gravid! Velkommen til 1. trimester! :-)
40år og vil ha barn! Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Hei, er 6 + 0 i morgen. Termin ca 11nov tror jeg..... Er redd for å miste sef, men håper det beste.. Har ikke vært kvalm enda, men er veldig sulten hele tiden, og det murrer i mage og korsrygg. Litt ekkelt, men vanlig?? Ellers bare litt ømme pupper.Blir veldig spennende fremover!
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Hei! jeg tror du skal regner enten terminen din på nytt eller så er ukene feil. jeg er 6+0 i dag, hadde siste mens 35 januar og har syklus på 28 dager og har mens termin 02.11. Gir du meg litt info kan jeg hjelpe deg med terminutregnelsen. Det man trenger er siste mens og sykluslengde, hvor mangen dager det går fra første mens dag til neste første mens dag. Hos meg starter mensen på en fredag og neste mens er fredag fire uker etterpå.
Lady`83 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2008 Heisann;) Hvordan går det med deg da? Husker bare april .d ja...Tenkte å bytte navnet mitt jeg oxo,litt kjedelig...hehe.. Hvor langt er du på vei da? Er så gla jeg nå..Regnet ikke med det funket denn månden i det hele tatt, har hatt noe influensa greier osv...men søsteren min insiterte på at jeg måtte teste...og det kom som et sjokk:) Begynner å få litt ømme pupper nå merker jeg,eller ingenting...Er jo litt nervøs så har egentlig lyst til å ta ul så fort som mulig;) ¤Ha en fin dag alle sammen¤
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Har og ca termin 13.november,men kan vel fort forandre seg;-)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå