Smånetta 14.mai Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 JEg har vært sammenhengende syk hele vinteren omtrent. Kanskje avbrutt av en uke her og en uke der. Nå har jeg hatt en uke med feber om natta og morgenene og kvelden igjen. Orker snart ikke mer! Hva kan dette være? Det er så tungt å gå sånn. Baby i magen halvannetåring i barnehagen og sykemeldt fra jobb stadig vekk. Jeg må ringe legen igjen i dag. Blir redd det er noe alvorlig galt.
Christoffer i magen Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg melder meg inn her i grunn. Har vært forkjølet nå siden i mitten av november
Makko med to små gutter Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg melder meg inn... -ingenting vi kan gjøre, bare virus sa legen. :-)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har hanglet siden beg av januar. Er kjempe lei nå. Jobber i liten butikk, med få ansatte. Kjempe vanskelig å få vikar på dagen, så jeg må ofte jobbe selv om jeg er syk. Hvis ikke må butikken holde stengt.
Trulte76 Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Uff ikke skriv sånt da Jeg ble skikkelig forkjøla på tirsdag..og håper da virkelig ikke jeg må gå så lenge som dere..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Jepp, har gått forkjøla siden begynnelsen av november... skikkelig blæh!!
lille sprelle Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Sikker på at dere er forkjøla og ikke "bare" svangerskapstette i bihulene? Har vært tett i noen mnd nå og det skyldes svangerskapet. Bruk saltannsspray og nesehorn. Pass på å holde det så åpent som mulig slik at det ikke blir en en betennelse! god bedring
Måånestråle Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har ikke blitt frisk etter at jeg fikk influensa for snart tre uker siden. Har vært til lege, men ingenting de kan gjøre sa han. Bare å vente. Det kan visst ta lenger tid å bli frisk når man er gravid... Men jeg håper virkelig å komme ovenpå igjen før fødselen!!
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har vært forkjølet siden slutten av oktober, var syk to uker i jula og noen dager forrige uke, ellers har jeg vært tett i nesa, litt småvondt i halsen og konstant hes i stemmen. Husker ikke hvordan stemmen min høres ut en gang lengre....huff.. Regner ikke med jeg er helt god før etter lillegutt er ute! Men det er jo lov å håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå