Gå til innhold

Magesmerter i uke 23??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har menslignende smerter og er nå i uke 23. Noen med lignende erfaringer? hadde det samme i 1.tri, og da var det nok livmoren som utvidet seg. Er det det samme nå?

Kjenner babyen bevege seg, men kanskje det er noe mindre enn før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt å ha sånne menssmerter gjennom svangerskapet. Noen får det mer enn andre. Og ja, det er fordi livmoren vokser. Grunnen til at du kanskje kjenner mindre spark enn før kan være at babyen har snudd litt på seg, slik at den sparker inn mot ryggen din i stede for der den sparket før. Det tar nok ikke mange dagene før sparkene blir som vanlig igjen, bare sterkere =) Jeg er 24 + 4 i dag og sparkene i magen her blir bare sterkere og sterkere =) En deilig følelse!

Jeg har også disse mensmurringene nå og da. De er ikke så kraftige som de var helt i begynnelsen av svangerskapet, men de er der med ujavne mellomrom. Litt vanskelig å la værre å bekymre seg kanskje, men det er helt ufarlig =) Det kan jo være at du har begynt å få kynnere også..?

Skrevet

1000 takk for svar!

Vet jo at ungen kan snu på seg slik at en ikke kjenner spark, men merkelig nok tenkte jeg overhode ikke over dette i denne sammenhengen..hehe.. merkelig hvor fort en kan tenke at noe er galt.. heeh..

Tusen takk for svar og kos deg masse med din voksende mage og økende sparking :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...