Ildfluå Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Skal settes igang med modningspiller dersom jeg er umoden. Noe jeg tror jeg er siden jeg har litte kynnere denne gangen. Er det et must for å modnes? Er 14 dager før termin Tenker på de som føder før tiden, kanskje mange uker før. Der er det vel åpning og hele pakka? Har mange som føder før tiden mye kynnere?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Alle har kynere helt fra starten , men ikke alle kjenner dem. Jeg har hatt siden uke 16 men er ikke moden for det.
lille sprelle Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal settes i gang om det ikke skjer noe før termin. Har fått en forklaring fra sykehuset på hvordan - virker som noe ordentelig styr, men men... Først en "ballong" i livmorhalsen tror jeg det var - den skal man ha i 3 dager og kan reise hjem med ledning hengende ned langs låret.... Så er det i gang med modningstabletter av ulike slag - da er man innlagt og deretter ev. drypp. Kan hende jeg bommer litt, men det tror jeg var hovedtrekkene. Lykke til!
Meg og gutten min Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 hvorfor skal du settes i gang egentlig?? Hadde skjønt det hvis du var på overtid men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå