Giinaღ Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei Har noen av dere, jenter, erfaring med dette? Jeg sliter med å få tilbake syklus etter MA i desember og tenker nå å gå alternative veier for dette. Har en venninne som er 7 mnd. gravid og går til akupunktur for bekkenløsning. Hun sier det har magisk effekt og skryter iallefall uhemmet. Andre synspunkter?
sirkeline77 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har stor tro på akupunktur, har selv opplevd å bli kvitt migrene! Når det gjelder ustabile syklyser tror jeg også at akupunktur kan hjelpe. Vet om flere som har fått god hjelp med det og som etter kort tid har blitt gravide. Selv begynte jeg med akupunktur for 2,5 uke siden nettopp for å få hjelp rundt det med barnløshet.Min gy har sagt hele tiden at jeg har en normal syklys og at det var helt normalt at den kunne svinge mellom 27-35 dager. Det var ikke akupunktøren enig i. Akupunktøren min mente i tillegg at mensen min ikke var normal dvs blødingslengde + konsistens. Noe som er med på å påvirke leveforholdene til ett egg i livmoren. Slik hun ser det er det ikke mulighet for et egg å feste seg før ting blir stabilisert! Hun mener at hun skal klare og rette opp i disse tingene og at det vil være med å gjøre meg mer fruktbar. Men som hun sier- alt avhenger av at jeg klarer å stresse ned- for stress er visstnok kvinnens verste finde i kampen om å bli gravid! Men jeg har faktisk klart å senke skuldrene litt nå, har som sagt stor tro på at akupunkturen kommer til å hjelpe meg:) Lykke til!
Lala & Po Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hei Gina. Jeg var selv veldig skeptisk til akupunktur, men har nå virkelig endret mening. For tre år siden forsøkte vi å bli gravide, men hadde helt merkelig syklus etter p-pille slutt. Hadde ikke mensen på over et halvt år. Tenkte at det kunne jo ikke skade å forsøke akupunktur, så jeg bestillte time. Etter to ganger fikk jeg mensen tilbake og måneden etter var jeg gravid Ikke vet jeg om det var tilfeldig.... men tror absolutt det hadde en effekt på meg. Lykke til
Giinaღ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Dette var virkelig oppløftende nyheter. SÅ utrolig bra at dette fungerte for dere. Kommer å skrive en oppdatering her etter endt behandling jeg også Begynner faktisk på onsdag. Gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå