ormeynglet Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Kjenner jeg er skikkelig spent! Har morkaken på framsiden så jeg har fremdeles ikke kjent noe jeg er sikker på er spark/bevegelser. Magen er stor da så jeg tror nok det er noe som vokser der inne, men overnervøs som man er... Gleder meg til å få se nurket der inne igjen, og kanskje vi får vite kjønn også..spennende dag i dag! Er foresten 18+3
Cesi Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Masse lykke til! Vi var for 2 uker siden og fikk se en liten gutt. Fantastisk! Har også morkaka foran, og har enda ikke kjent spark. Er 20 uker i morgen.
augustbaby2008 Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal også på ultralys idag. Og er akkurat like langt på vei som deg... utrolig spennende.
yasmina Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal også på UL i dag, bare 2 timer igjen nå. Er bare 16 uker jeg da, men.... Regner også med å få vite kjønn
m*78 Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Spennende med UL :-) Har selv litt under 2 uker igjen til min, å gleder meg masse! Lykke til til alle dere som skal på UL i dag da :-)
ormeynglet Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Alt var heldigvis bare bra med oss. En aktiv liten krabat inni magen:) Var veldig nervøs en periode når hun hentet inn en kollega for hun mente hun ikke så en hel leppe (leppe-gane spalte). Ble heldigvis beroliget med at alt så fint ut fra begge to etter en enda nøyere titt. Puh, det var skikkelig ekkelt. Kjønn klarte hun desverre ikke å se, hun trodde først det var gutt, så jente....veldig usikker og turte ikke konkludere med verken det ene eller det andre. Litt skuffende det da, men er jo strålende fornøyd med at lille vennen var frisk:)
ormeynglet Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2008 ..også ble jeg satt fram 2 dager:) Da er jeg 18+5 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå