Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Ja tror da det. Mannen hennes er da ihvertfall dø men tror nå at hun e ri live.
SOMMER :) Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Ja hun lever! Inntil for et år siden bodde hun like ved oss. Husker en påske da stedatteret min var fire år leste vi mormor og de åtte ungene. og så en av filmene. En dag vi var på butikken så jentungen anne cath vestly. Hun ropte ut oj der er jo mormor. Hvor er marte, maren, martin osv... :-) Ble masse latter i butikken. Og anne cath pratet lenge med stedatteren min. :-)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Så koselig da!! Godt å høre at hun lever ) Har mange gode minner fra bøkene hennes
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Ja jeg også har mange gode minner om bøkene hennes, og når guttene blir større skal jeg reise de for de også. Men den ene ligger ennå i magen da. Moren min tror jeg har lest alle bøkene for meg og søstra mi da vi var små.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 hun bor i nedre eiker der sønnen hennes bor...hun bor på et omsorgssenter der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå