nr 4 er her<3 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!forbanna halsbrann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
theafranord Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Får ikke sove jeg heller......men har bare 7 dager igjen...
nr 4 er her<3 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 heldiggris som snart er ferdig=)er fødeklar imorra jg så da kan ho egentlig bare komme fort så jg kan bli kvitt alle plagene hehe
77-modell Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg gleder meg også veldig til å få sove bedre igjen. Selv om med en liten baby i hus, så kan det jo bli så som så med nattesøvnen, men skal bli veldig godt å ikke våkne fordi det gjør vondt hver gang man skal snu seg! Jeg prøver ofte å legge meg ned og sove på dagtid, men får ikke til det heller, så går rundt og er konstant trøtt........
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Nå har jeg lest så mange av disse får ikke sove innleggene at jeg må bare spørre... Når starter dette folkens?? Har enda ikke hatt problemer med å sove annet enn at jeg er på do en gang om natten, er i uke 34...
77-modell Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Er selv i uke 37 og husker ikke akuratt når det startet, men det har vart en stund nå. Det varierer vel også fra person til person. Jeg våkner ikke av at jeg må på do om natta, men våkner fordi det gjør vondt og strekker når jeg snur meg, og så hender det jeg da blir liggende våken og kjenner etterhvert at jeg må opp og tisse. Enkelte ganger har jeg ligget våken i 1,5-2 timer før jeg får sove igjen....... Ettersom jeg har lest, så har vel dette noe med babyens rytme å gjøre, uten at jeg kan utdype det noe mer.
--niffi-- Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 For meg var det verst rundt uke 25-32 - jeg har faktisk sovet bedre de siste ukene. Kanskje fordi jeg har funnet meg et opplegg med mange puter som danderes rundt omkring? Jeg vet ikke. Og jeg våkner fortsatt mye mer enn da jeg ikke var gravid med vondt, leggkramper, såre skuldre av å alltid ligge på siden osv. Men det går vel litt opp og ned.
millymolly&mini Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 jeg er også lei av å ikke sove. Har hatt det slik i fire uker nå, og er bare 32-33 uker på vei. hadde akkurat slik i forrige svangerskap også. Hos meg skjer det fordi babyen er en sprellemann om natta, og ligger nå på tvers-har gjort det i mange uker alt + at musklene mine jobber alt for mye om dagen, og når jeg skal sove så prøver de å slappe av, og da blir hele kroppen helt urolig. Er så lei, og ser ingen bedring før babyen er ute:(
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 sover med tre dyner, så støtter opp hele kroppen overalt. opp med hodet og beina osv osv =) endelig soooover jeg om nettene!!! utenom de 100 turene på toalettet!! men sover klart best på dagen!!! jenta er så vill på natta, og har kynnere hele tiden.. det er det som "plager" meg på nettene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå