Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Vi skal muligens inn til byen på fredag. Skal i begravelse. Men om du har 5 minutter på formiddagen kan jeg sikkert kjøre litt tidligere hjemmefra.
Mom2Two Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hei du! Så trist med begravelse.. Jeg skal ikke dit på fredag, men kan legge igjen dressen der så kan du plukke den opp når som helst på fredag mellom kl. 9-15? Da er jeg sikker på at det er folk der. Skal dit i morgen så kan legge den igjen da.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Ok. Kan sikkert hente den en annen plass om det er bedre for deg, vi kjører bil og skal et par plasser rundt om før og etter begravelsen.
Mom2Two Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Det går helt fint om dere henter den der hvis det passer for dere? Kommer til å være litt rundtomkring på fredag, og vet ikke helt når jeg er hvor osv. Husker ikke hva vi ble enige om, men er 400 kr greit? Nå får du jo sett den først også, så du er sikker på at du er fornøyd før du kjøper:-) Jeg må logge av nå,men send meg en email eller pm, så sjekker jeg først thing, ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå