Poteto Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 når man er alenemamma, får man da støtte til bolig?? uansett hvor i landet man bor? utenom overgangstønad?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Det spørs vel litt på bosituasjonen generelt + andre vesentlige ting som må tas med i betrakning ve en evt søknad.
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Ja, bostøtte kan man søke om uansett hvor man bor mener jeg...men hva man kan få avhenger av hvor man bor og hva man betaler i husleie/boliglån. Vil man kjøpe bolig så er det også mulig ved å søke om kommunalt lån og husbanklån, men det avhenger av fast inntekt og pris på bolig, for med en inntekt er det begrensninger der også. Kontakt kommunens service kontor, der får man vite hvis man skal hendvende seg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 om man har veldig lav intekt (under 150 000 tror jeg) så får man bostøtte. med mindre man leier av foreldrene sine. jeg får ikke, fordi leiligheten jeg bor i eies av mine foreldre.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Er ikke bare alenemødre som kan få bostøtte, par med dårlig inntekt kan også få....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå