Ranveig R Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Har vore vekke herfrå så lenge at eg treng litt info/oppfrisking om folk her... ...dessutan kjeder eg meg ;o) Kopier spørsmåla og skriv inn dine svar! Alder? Sivilstatus? Kor bur du? Eige eller leige? Jobbar som (ev. utdanna som)? Barn? (Ev. navn/alder)? Fødselen/fødslane: Keisersnitt eller vanleg? Før, på eller etter termin? Lengde/vekt på ungane v/fødsel? Pupp eller flaske? Tøy- eller eingongsbleier? Smokk eller tommel eller ingenting? Favorittsnop? Favorittdrikke? Favorittmiddag? Favorittfilm(ar)? Favoritt tv-serie? Favorittspel? Nintendo eller PS? Sjokolade eller chips? Pepsi(max) eller Cola(zero)? Basseng eller sjø? Camping- eller hotellferie? Heimekos eller ut på by'n? Julafta heime eller hos andre (ev. hos kven)? Andre enn meg som elskar spørjeskjema? Og til slutt: Kvifor sit du på nettet no? ----- Og der sa fantasien stopp ----- Får vel nesten svare sjølv og ) Alder? 25, blir 26 denne mnd Sivilstatus? Gift sidan okt 04 Kor bur du? Sotra, utanfor Bergen Eige eller leige? Har akkurat bygd hus - eige. Jobbar som (ev. utdanna som)? Utdanna fotograf, heimeverande med småbarn no. Barn? (Ev. navn/alder)? Ask 2 1/2 år, Eir 4 mnd Fødselen/fødslane: Keisersnitt eller vanleg? Vanleg. Første var igangsatt, andre spontan. Før, på eller etter termin? Ask: 15 dagar over, Eir: 6 dagar over. Lengde/vekt på ungane v/fødsel? Ask: 54cm, 4440g, Eir: 54cm, 4540g Pupp eller flaske? Pupp på begge. Tøy- eller eingongsbleier? Tøy om dagen, eingongs om natta + på reise. Smokk eller tommel eller ingenting? Litt smokk med førstemann (frå ca 5 til ca 18 mnd), men lilletuppa er smokkejente for alle penga. Favorittsnop? Alt som er salt eller surt. Favorittdrikke? Vatn med isklumpar, det meste av lettbrus. Ikkje glad i saft. Favorittmiddag? Ovnssteikte grønsaker m/ovnsbakt laks og hollandaisesaus. Favorittfilm(ar)? LoTR er og blir på toppen, men er og glad i det meste av komedier. Har ein soft spot for Mel Brooks. Favoritt tv-serie? Nett no er det vel CSI: NY, og Numbers. Og så er Mythbusters (Discovery channel) heilt genialt! Favorittspel? Likar det meste av kunnskapsspel og kort. Kan ikkje spele Monopol, blir så sur. Nintendo eller PS? Nintendo (Mario Kart ruler!) Sjokolade eller chips? Chips! Pepsi(max) eller Cola(zero)? Egentlig mykje det same. Var veldig PepsiMax før, men begynner muligens å vippe over mot Cola Zero, den er ikkje så søt. Basseng eller sjø? Basseng om vinteren, sjø om sommaren. Camping- eller hotellferie? Camping, men ikkje telt. Heimekos eller ut på by'n? Heilt klart heimekos. Kva er vitsen med nytt hus om ein ikkje skal vere i det? Julafta heime eller hos andre (ev. hos kven)? Heime. Andre enn meg som elskar spørjeskjema? Må dåke svare på sjølv ) Og til slutt: Kvifor sit du på nettet no? Fordi dette er første dag med nett på 4 mnd, og eg er for dum til å legge meg til tross for at eg veit at eg skal opp tidleg i morgon. Aaaaah! Det var gøy ;-D
Poteto Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Alder? 19 Sivilstatus?samboer Kor bur du?Bømlo Eige eller leige?eige Jobbar som (ev. utdanna som)?barne og ungdomsarbeider Barn? (Ev. navn/alder)?Thalie på 7 mnd Fødselen/fødslane: Keisersnitt eller vanleg? vanleg Før, på eller etter termin?5 dager før Lengde/vekt på ungane v/fødsel? 3460 g og 49 cm Pupp eller flaske? flaske fra dag 4 Tøy- eller eingongsbleier?eingongsbleier Smokk eller tommel eller ingenting?smokk Favorittsnop? mørk sjokolade Favorittdrikke? mozell eller noe med isbiter i Favorittmiddag?fiskegrateng Favorittfilm(ar)?Torque, save the last dance Favoritt tv-serie?Home and Away Favorittspel? Risk Nintendo eller PS?nintendo Sjokolade eller chips?Chips Pepsi(max) eller Cola(zero)? ingen Basseng eller sjø? sjø Camping- eller hotellferie? hotell Heimekos eller ut på by'n? heimekos Julafta heime eller hos andre (ev. hos kven)?hos mamma Andre enn meg som elskar spørjeskjema? ja Og til slutt: Kvifor sit du på nettet no? avhengig av dib? hehe.. får ikke sove
WP-TLogPeanut Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Alder? 24 Sivilstatus? Singel Kor bur du? Trondheim Eige eller leige? Leier Jobbar som (ev. utdanna som)? Jobber på en avd. for Søm og Design Barn? (Ev. navn/alder)? Tone Lise på 2 år Fødselen/fødslane: Keisersnitt eller vanleg? Vanlig Før, på eller etter termin?14 dager før Lengde/vekt på ungane v/fødsel?3100g, 50cm Pupp eller flaske?pupp til 5 mnd,videre flaske Tøy- eller eingongsbleier?engangs Smokk eller tommel eller ingenting?smokk og klut Favorittsnop?Ehm...sjokolade.... Favorittdrikke?Cola Favorittmiddag?Taco akkurat no Favorittfilm(ar)?Dirty Dancing Favoritt tv-serie?Heroes Favorittspel? Spiller ikke så mye jeg Nintendo eller PS? PS Sjokolade eller chips? Jatakk begge deler Pepsi(max) eller Cola(zero)? Coca Cola Basseng eller sjø? Basseng Camping- eller hotellferie? hotell Heimekos eller ut på by'n? bytte på ... Julafta heime eller hos andre (ev. hos kven)? Hjem.. Andre enn meg som elskar spørjeskjema? Mhm... Og til slutt: Kvifor sit du på nettet no? Har vooondt og fikk ikke sove Burde sove...skal på jobb i morgen :S (har operert bort cyste og visdomstann,så e litt plaga med vondt i munnen for tida)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Alder? 20 Sivilstatus? Samboer Kor bur du? Kløfta (uttefor Oslo) Eige eller leige? Leier Jobbar som (ev. utdanna som)? Er ringevikar i bhg. Barn? (Ev. navn/alder)? 1 barn, Daniel Fødselen/fødslane: Keisersnitt eller vanleg? Vanlig Før, på eller etter termin? 3dager etter Lengde/vekt på ungane v/fødsel? 3970g, 47cm og H.O: 38cm Pupp eller flaske? Flaske etter to uker, Tøy- eller eingongsbleier? Engangsbleier Smokk eller tommel eller ingenting? Smokk Favorittsnop? Potetgull sourcream & onion Favorittdrikke? Pepsi max Favorittmiddag? Taco Favorittfilm(ar)? Dirty Dancing Favoritt tv-serie? Home ans away Favorittspel? ....? Nintendo eller PS? PS Sjokolade eller chips? chips Pepsi(max) eller Cola(zero)? Pepsi max!!!! Basseng eller sjø? Basseng om vinteren, sjø om sommeren! Camping- eller hotellferie? Camping om sommeren, hotell om vinteren. Heimekos eller ut på by'n? Hjemmekos Julafta heime eller hos andre (ev. hos kven)? Hjemme hos mamma og pappa!! Andre enn meg som elskar spørjeskjema? Åååja!! Og til slutt: Kvifor sit du på nettet no? Venter på at samboeren skal bli ferdig me pokeren!!
God is a dj in babymakin world Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Alder? 21 Sivilstatus? samboer Kor bur du? Leirfjord Eige eller leige? Eier Jobbar som (ev. utdanna som)? nettverker Barn? (Ev. navn/alder)? har kun 3 katter som barna mine midl. Fødselen/fødslane: Keisersnitt eller vanleg?<< Før, på eller etter termin?<< Lengde/vekt på ungane v/fødsel?<< Pupp eller flaske?<< Tøy- eller eingongsbleier?<< Smokk eller tommel eller ingenting?<< Favorittsnop? sjokolade Favorittdrikke?kaffe latte og coca cola Favorittmiddag?taco Favorittfilm(ar)?oj det er mange Favoritt tv-serie?en god del der å Favorittspel? Nintendo eller PS?ps Sjokolade eller chips?sjokolade Pepsi(max) eller Cola(zero)?pepsi max Basseng eller sjø? sjø Camping- eller hotellferie? hotell Heimekos eller ut på by'n?hjemme Julafta heime eller hos andre (ev. hos kven)?hos pappa og hos svigers annet hvert år Andre enn meg som elskar spørjeskjema?ja Og til slutt: Kvifor sit du på nettet no?fikk ikke sove som vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå