eagle Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Sitter her å depper over at permisjonen min snart er over,vil være hjemme hos litjmusa litt lengre jeg:( Synes permisjonen har gått alt for fort,koser meg sånn hjemme. Ikke trives jeg noe særlig på jobben heller og jeg finner ingen ledige stillinger jeg kan tenke meg å søke på,går ikke fra en kjedelig jobb til en annen,jobber i bank,men helt ærlig klarer jeg ikke å interessere meg for det jeg driver med. Ser virkelig mørkt på å gå tilbake,så godt å være hjemme med minstejenta og å være opplagt til storesøster kommer hjem. Nei,jeg skulle hatt barn på 60-tallet,da far jobbet og mor var hjemme med barna;)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Nyyt den siste tiden,den går så altfor fort!!Bare slapp av du og lillepia og koooos dere:)
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hehe..her i hus så er det fortsatt 60-tallet føler jeg....han jobber, mens jeg er husmor.,..en liten stund i hvertfall, til høsten har jeg vært hjemme i 3år med barn...minsta er da 16mnd og da blir det deilig å komme seg på skolebenken og uti litt jobb igjen :-)
petite fleur Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Skjønner deg godt, jeg har ennå nesten 4 mndr igjen av permisjonen, men gruer meg som en hund til den er over ;-(
alvefrøken Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Er det ingen muligheter for å være hjemme? Hva om du fikk deg jobb i matbutikk, eller på et sykehjem eller noe slikt. SLik at du ikke trenger å sende barnet i barnehage riktig enda? Jeg er så heldig å være hjemme, og mi pie er 2 år! Stortrives HELE familien, selv om vi har litt trang økonomi. Maten er på bordet halv fire, når mannen er kommet fra jobb, og hele familien kan finne på noe på ettermiddagen sammen. anbefales. ulempen er at veldig mange ser ned på en da....men det kan jeg tåle
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Det er enten eller føler jeg...noen er kjempe positive til at jeg er hjemme med barn en stund, mens andre skuler omtrent, om det er det at jeg ikke "bidrar" til felleskapet og tar imot kontantstøtte eller om de er misunnelige vet jeg ikke..men det bryr meg fint lite :-)
Tomine is my star Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Det der er irriterende..at man blir sett ned på fordi at man velger å være hjemme med barna sine...
mamma mitt Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Synes ikke dere skal bry dere om oss, vi er bare litt misunnelige tror jeg:o) Jeg synes dere er knalltøffe som er hjemme med barna deres, vi har en her også som er hjemme med barna, de to barna er det mest veloppdragne kjekkeste barna jeg vet om. Men desverre mange snakker litt om det at der i huset går alt etter boka, det er alltid reint og bla, bla, bla. Ja sier jeg hun har det akkurat slik som vi ønsker å ha det fordi de har valgt annerledes enn oss. Jeg synes det er opp til hver enkelt. Så må jeg legge til at jeg mener (min mening) det er kjekkere når kontantstøtten ikke blir brukt til dagmamma men til mamma selv:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå