Gå til innhold

...han glemmer ikke,gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maatte av meget private grunner returnere nesten ei uke for tidlig.

Og var veldig spent paa om puppen var glemt.

Hadde ikke sittet lenge i stolen da vi kom hjem,foer han klatret i fanget,og ville leite den opp.

Det var da vi maatt avlede og finne paa noe annet.

Gruer til natta, men det maa vel gaa an aa vaere skikkelig streng,da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor reiste du hjem tidligere?

Skrevet

Det er for privat til aa skrive om her,foeler jeg.Men jeg var veldig lei meg for det.

Skrevet

PM hvis du har lyst:o)

Skrevet

Vil ikke belemre hele dib med det. Jeg skal iallefall ta med barna neste gang,og vare lengre.Virkelig skuffet over at det ble saa kort. Hadde jeg blitt lengre,hadde vel ikke puppen blitt huska paa,kanskje?

Livet er ikke saa lett alltid.Er alt jeg vil si..

Skrevet

ble bare litt nysgjerrig på hvor du har vært jeg?? mulig det står et annet sted her altså..

Skrevet

Hun har jo vært her i Norge :)

Skrevet

Jeg håper du fikk med deg barnedåpen da til barnebarnet dit.

Skrevet

Gruer meg skikkelig jeg også til det er min tur til å avvenne:-(

Hadde du det fint i norge den lille tiden du var?

Håper det går bra med deg og at ikke noe alt for trist har skjedd...

Skrevet

Hehe, han er sta den gutten din ;-)

Synd å høre at du måtte returnere så fort. Håper allikevel du fikk kose deg litt de dagene du var her. Håper det ordner seg for dere.

Gi lillegutt en knipekos fra Norge, og si han må la mamma få ha puppen sin i fred nå.

Skrevet

Så trist at du måtte reise hjem tidligere enn planlagt:-(

Tro det etter ei; i natt tenkte jeg på deg! Helt snodig og surrealistisk!(Jeg er alltid våken en periode på natta, og da kommer alle slags tanker.)

Tenkte på deg, en fremmed dame jeg knapt har "snakket" to ord med! Jeg tenkte på hvordan du og gutten din hadde det på hver deres plass, og jeg tenkte på hvordan pappaen taklet alenetiden med gutten sin. Aner ikke hvorfor du dukket opp sånn midt på natta....:-)

Du kan nok ikke forvente at gutten glemmer puppen på en stund, men det går nok ikke lenge før han syns livet er verdt å leve uten pupp også:-)

Da jenta vår skulle avvennes, gikk det laaaaang tid før hun glemte puppen. Men hun aksepterte ganske fort av butikken var stengt. Det hun derimot fortsatte å insistere på, var å ta en liten "melketest" i maaaaange måneder etter puppeslutt. Hver morgen på badet ville hun klemme på puppen, eller ta et lite testsug for å skjekke om det virkelig var tomt for melk.........

Høres sikkert sært ut, men det fikk hun lov til:-D

Og da hun så at det bare kom noen dråper, eller ingenting, var alt i orden.

Skrevet

Søt liten historie om jenta di MamiMaribel:o) Trøsteklem til Northernlights.

Skrevet

Hehe:-)

Jeg hadde glemt bort det lille "pupperitualet" helt til jeg svarte på innlegget her.

Det er jammen mye man glemmer fort!

(har du alltid hatt det nicket,forresten ? :-))

Skrevet

dum&deilig;

Ja,det du skrev i PM var nok i riktig retning. Det skjedde så mye mens jeg var borte, at jeg bare måtte hjem. Jeg var redd og sint på samme tid,og trodde nok at det her var slutten på ekteskapet,for å si det rett ut.

Jeg vet ikke om det å være naiv betyr å være snill eller dum. Eller begge deler. Jeg vet ikke lenger hva jeg er. Men den korte tiden jeg var hjemme hadde jeg det fint. Jeg opplevde fine ting, og barndåpen var kjempekoselig.

Turen hjem var merkelig. Flyet kunne ikke lande i Nord Karolina,fordi det var sånn vind. Tornado warning og greier. Så flyet måtte dra til Richmond, Virginia isteden. Da var det seint på kvelden, og flykapteinen sa, når vi hadde landet, at det faktisk var fare for at vi holdt¨på å gå tom for bensin der oppe....Uff.

Lå på et hotell den natta. Neste morgen møtte jeg en gammel mann på flyplassen,som hadde måtte snu oppi lufta,fordi noe var galt med flyet han satt i.Så helt tilfeldig (tilsynelatende) møter jeg en mann som er veteran i det amerikanske flyvåpenet,og kommer i snakk med han.

Vil ikke si hva han sa til meg. Men det han sa,gjorde at jeg ikke kunne gå fram med planene om å ende ekteskapet mitt likevel. Jeg sier ikke til noen hva han fortalte meg,men at han var sendt fra høyere makter.Det er det ingen tvil om...

Så jeg måtte hjem nesten ei uke for tidlig. 200 dollar kostet det å gjøre om billetten, og jeg er et par illusjoner fattigere.

Hadde jeg ikke vært tilgivende, hadde det vært store problemer her i leiren.

Men det legger jeg bak meg nå...

Enda vil lillegutt ha pupp ;o)

Men han får bare til svar at det er "tomt". Håper han glemmer snart...

Til dere andre som sende meg fine meldinger;takk for omtanken =o)

Skrevet

Hei vennen,

har ikke fått med meg alt som har skjedd jeg tydeligvis.

Er alt bra med deg?

Så leit at du måtte dra hjem tidligere.Du hadde jo gledet deg sånn.

Kan snakke litt på msn nå om du har tid?

Klemmer

Skrevet

ok,er der nå =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...