Plutseliten :) Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Er noe nytt som har kommet... Søkte på adressen min,og fikk skikkelig skarpe bilder av huset...fra forskjellige vinkler,må ha blitt tatt i fjor sommer.For det ligger noen å soler seg i hagen og jeg står jaggu å henger opp tøy på klesstativet
Gummelillan Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Måtte ta en titt selv jeg og de bildene av vårt hus må ha vært tatt tidlig på sommeren, for huset til naboen sto fortsatt og det brant ned i midten av juni.. Men utrolig skarpe bilder ja. Tror jeg må ta en runde "rundt om kring" og sjekke hus til venner og familie ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hehe, tror faktisk det har vært en stund. Jeg har smugtittet på mitt eget og flere andres jeg:-) Ikke her inne altså!!! Men folk jeg har møtt in real life liksom! Er ikke helt psyko heller da:-D
Plutseliten :) Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Åååå....mulig jeg har misforstått da. Samboer jobber bla med kart og fortalte meg om det "Nå er skråfoto lansert i gule siders kartsøk. Fra før, var valgene vanlig kart, flyfoto og hybrid mellom vanlig kart og flyfoto"...Fra 14 februar.... Men kanskje det har vært tilgjengelig gjennom noe annet ) Uansett første gangen at jeg så det via skråfoto....og syntes det var litt moro å se huset og området rundt så klart fra luften.
Maud Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg måtte også se og på vår adresse er det bilde av naboens hus :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har stort sett alltid brukt gule sider når jeg har lett etter noe, så de har nok hatt det lenger enn 14.februar. Om ikke alderen har tatt hukommelsen helt da:-)
Velve Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Hmmmm...vi bor nok i et upopp område; ikkeno skråfoto. USJ....
Reveenka Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Morsomt! Men bildet fra grenda vår er nok hvertfall tre år gammelt, for naboens hus er ikke bygd dennå!
♥Snulder Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 De er nok flere år gamle disse bildene... ihvertfall av huset og nabolaget vårt! Bildene er ihvertfall tatt før vi bygde ut inngangspartiet vårt, og det sto ferdig for 2 år siden:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå