Mammie88 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Sønnen min er strax 7 mnd gammel, Han får grøt ved 1800. bades ca halv 7 (bades ikke hver kveld) så få han mme halv 8 ca 8 legger han seg. Jeg må ligge ved siden hans da han ikke vil ligge for seg selv i sin egen seng. så da ligger jeg der sammen med han til han sovner .. så våkner han etter en time, å vil ikke sove før 2400 ca... Han var ikke slik før.. Å når han først sover så sover han til halv 11 på dagen.... synes dette er litt feil jeg...hva gjør jeg galt??+ Føler meg som en forfærdelig mamma.:/
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 huff.. har du prøvd å la ham gråte litt?? får vel refs jeg nå.. men synes ikke han har vondt av å gråte litt, hvis du vet at han er god å mett og tørr å rein å alt det der...
2nj♥ Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Ville nok gradvis prøvd å få han til å finne søvnen selv uten deg ved siden av, for da er det sikkert lettere for han å finne tilbake til søvnen om han våkner på natta. Hva gjør du når han våkner igjen da? Og hva gjør han? Om det ikke er noe som plager han, så ville jeg nok gitt minst mulig kontakt, bare sagt at det er natta og gitt evt smokk og gått ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå