Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 det er litt flaut da, jeg får faktisk ikke til den der rockeringen...gikk fint når jeg var barn, men nå? den faller rett ned. noen som har lyst å forsøke å forklare hvordan man gjør..? :-)
selfangerkjerringa Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 you've gotta shake that money maker, mon lur!!!
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 hehe..kremt....en ting å vise det..men forklare det...må få sving på hofte,rumpe, mage, midje regionen...rundt og rundt...litt sånn " jukkebevegelser" nesten..hehehehe
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 he he he.... prøvde for ei tid tilbake jeg og da tantebarnet mitt på 5 hadde fått i gave... men det gikk heller dårlig! og jeg var VIRKELIG god når jeg var yngre... hehe..
happybirthday Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Hmmm, begynner nesten å lure om jeg også ikke får problemer når jeg endelig får prøvd å rocke. Og jeg har til og med bestilt to - både en barnerockering til å rocke med på armene, særlig overarmene, i håp om at biceps og særlig triceps skal bli bedre (den voksne ringen virket for tung for meg som er så dårlig trent, rocke med på armen), Og så bestilte jeg den nybegynner-voksen -ringen. Ser flere som etter eget utsagn var god på rockering som barn, nå sier de har problemer. Vel, jeg var også god med rockering da jeg var barn. Men sist jeg prøvde en rockering i sønnen min sin gymsal - ja, da falt den bare rett ned etter et par sørgelige runder....
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Hehe:-) Kan nok ikke hjelpe deg, for her i huset oppsto akkurat det samme problemet på søndag. Vesla så jo "rocke-gutten" på norske talenter og hun skulle da selvfølgelig ha rockering og bli like flink. Jeg hadde selvfølgelig selvtilliten i orden siden jeg var skikkelig god på dette som liten. Veeel... Rockeringen datt rett i bakken uten en eneste runde. Prøvde mange ganger, men nei. Vesla holdt på å le seg ihjel. Jeg ble faktisk litt skuffet jeg!
Tokatter_USA Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Dette var godt å lese. Jeg husker ennå rekorden min fra da jeg var barn: 1000 omdreininger klarte jeg på en gang da. Men rocking er visst ikke som sykling eller svømming - for nå er det jo helt umulig. Eller, umulig er det kanskje ikke, med litt trening, men jeg kan vel ikke trene når jeg føler meg så teit!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Hei, HI her, takk for svar! Godt å høre det er flere enn meg som har litt startvansker med rockeringen. Jeg fant en video på den amerikanske siden der de selger rockering med vekter: http://www.sports-hoop.com/main_instruction.html får ikke prøvd i kveld, men first thing in the morning...hehe. Kanskje det kan hjelpe flere slitere? Kjøpte forresten en ring uten vekter, men lurer på om det kanskje er både mer effektivt OG enklere med vekter/tyngde? Vel, ny frisk i morgen...:-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Tro meg; myyyye enklere med den med vekter!! Jeg kjøpte en vanlig på apoteket for noen år siden, og fikk det absolutt ikke til. Endte med at jeg ga opp hele greiene. Med den med vekter i så kan jeg stå så lenge jeg orker. Kjempegøy:)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 ja? hmm, kanskje man skulle prøve den..hva slags kjøpte du? og ikke minst, funker den? hehe :-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kjøpte på sports-hoop.com. Du velger en som er tilpasset din egen vekt. Jeg er 4 cm smalere rundt midjen etter ca 2 uker:)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 og der var den bestilt, hehe:-) takk for inspirasjon, MissSunshine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå