Gå til innhold

ca 170 cm & 60 kg når gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken uke er dere i & hvor mange kg har dere gått opp?

Hvordan føles det på kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei er 170 cm veide 65 da jeg ble gravid veier 80 nå. så gått opp 15 kg syns det er helt greit.. vet at de går bort igjen. gikk opp over 20 kg sist gang.. er i uke 33 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 161 og veide 61 kg før graviditeten, trener mye så veier litt. Jeg har gått opp ca 7 kg, er i uke 34. Det er jo ikke så mye med 7 kg, og det er kun magen som har vokst.. men, jeg kjenner det godt likevel, alt er mye tyngre.. trening er vanskeligere og alt går tregere generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 168 og veide 58 før jeg ble gravid. Nå er jeg ca i uke 36 og har gått opp ca 20 kg. Jeg føler meg definitivt tyngre, og er litt rundere både her og der :-) Puppene har blitt svære, og det noe ekstra bak også, men det jo til ammebruk! Det som er ekstra fett kaller jeg ammelageret mitt ;-) Jeg gleder meg til å bli kvitt alt vannet i kroppen, for det sprenger i hender, armer, bein og føtter... Men ellers har jeg det bra!!!

 

Og du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 169cm og veide 60 kg før jeg ble gravid. veier nå 74 så lagt på meg 14 kilo. er fugåtte 35 uker imorg. termin 13 april. kommer nok til å bikke 78 kg som mitt forrige svangerskap. 10 kilo rant av i løpet av den første uka sist og resten iløpet av ett par mnd. så er ikke så veldig bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 172 cm, og veide 85 kg når jeg ble gravid,- i uke 28 veide jeg 97 kg og var fryktelig bekymra.... Nå er det tre uker til termin, men vekta har heldigvis stagnert:-) Har ikke lagt på meg siden uke 28:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170cm og veide 82kg når jeg ble gravid. Er 37 fullgåtte uker i morgen og har gått opp ca 8kg. (ikke veid meg på 1,5 uker)

 

Gikk opp 20kg sist..ble aldri kvitt de kg=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ca 158 og veide 47 før æ ble gravid.-.. er gått opp ca 14 kg , ca 62 kg nå da.. liker ikke å går opp på vekten å finn ut kor mye æ veie men men alle blir nå å raser ner i vekt etter fødesel så gleda nå mæ til dt..

 

stor gleda mæ til¨å blir mamma. ;)

nå har dere termin da ?

18 april her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh. Godt å se at det er flere i samme selskap. Har nesten følt meg unormal på de andre trådene om vektøkning. Har lagt på meg 25 kg til nå og har drøye 4 uker igjen til termin. Skjønner ikke helt hvor alle kiloene er hen, men det er klart det vises litt. Har god matlyst og bare må ha noe godt hver dag, men er samtidig fornøyd med å ha greid å ha vært i jobb til nå og føler meg relativt frisk da. Men nå håper jeg bebisen snart kommer, begynner å ha lite med passende klær igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...