2prinsesserogbim Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 vet det er flere som har vert igjennom mer enn meg og prøvd lenger... jeg ønsker så inderlig et barn til nå... vi har prøvd lenge nå, gått uten prevensjon i over 1 år,gikk ikke så lenge etter jeg fikk jenta mi for tålte de ikke. men lagt vekt på prøving siden august... men jeg har laange sykluser og vet aldri når jeg har el, men vi har sex nesten hver dag, så det er ikke noe problem akkurat.. men jeg klarer ikke å bli gravid og ønsket er såååå stort... jeg skal bestille legetime om syklusen ikke er normal denne mnd heller. og så har jeg fått nr til ein akupunktør som jeg skal kontakte, men pga jeg går til fysioterapeut nå 2 dager i uka, så må jeg vente til jeg er ferdig der før jeg får råd=( jeg vil vil vil bli gravid nååååå... uff jeg blir så frustrert når kroppen ikke vil samarbeide med meg... måtte bare få ut litt frustrasjon
Lillegull og spiren Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hei vennen:) huff....vet akkurat hvordan du har det,den følesen er helt grusom,og det verste er at man må bare vente å se hva som skjer,,,få liksom ikke gjort så mye med det. Men du er i alle fall heldig som har fått ei jente,bare det er en gave i seg selv:) men ikke gi opp,dra til legen og si at du vil ha en utreding. Kansje du kan få pergotime for å få mere stabil syklus. heier på deg..masse lykke til:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Du er ikke alene om å ha en kropp som ikke er som den skal, men det vet du;) Jeg forstår veldig godt din frustrasjon, desverre er det ikke annet å gjøre enn å smørre seg med enda mer tolmodighet. En liten trøst er at du er ikke alene
2prinsesserogbim Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 takk for svar dere.... jeg håper jo hver mnd at det skal ordne seg, men det gjør jo ikke det... så jeg burde vel egentli bare ringt legen, men er så redd for at jeg ikke får hjelp... det er fælt å klage når det er mange som har det mye verre enn meg og jeg har jo en datter fra før.. men uff jeg blir deprimert alikevel...
Lillegull og spiren Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 skjønner deg godt. ikke tenk på at mange har prøvd lengere en deg osv,,du har like stor rett til å være lei deg og frustrert. Men ta en ting om gangen,bestill deg time til gyn og få en utredning. Så spør du om du kan få evt PERGOTIME for å stabilisere syklusen din,selv om du evt får opp på blodprøver at du har naturlig el. pergotime gir også el en liten piff,så det er mange som har blitt gravide og fått en mere stabil syklus med det. lykke til:) si hvordna det går da:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 det er mange leger som ikke gir dette. jeg ville fått henvisning til en gynekolog da det er de som er speialist på feltet. de kan nok gi dg pergotime. Men som jeg har sagt til dg tidligere så har jeg stor tro på akupuktur, dette hjelper vertfall mine sykluser VELDIG. OG ikke nok med det så hafdde ikke jeg hatt jenten min i dag uten dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå