mayaya Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 ErpåveiiloppekassaNÅ!*senderkjaptenklemtilbake* ps.jegvilhasvarpåsmsfraigår.plusspåhvodanmøtetgikk.
selfangerkjerringa Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 er stuptrøtt... har jobba i tre timer i strekk med elevvurderinger (fransk). Kan du minne meg på det imorra? kortversjonen: rektor har ikke spist meg levende til lunsj, jeg lever enda
mayaya Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Du lever! Du lever! Du levver! Hurrrraaaa!!! *mayaya går ut og heiser flagget*
piano♫ Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Har du en rektor som spiser lærere levende? *trøste*
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 piano: neida, men hun skremte meg veldig på tirsdagen. Rektoren altså, ikke mayaya.
piano♫ Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Uff da, såpass... (og godt det ikke var Mayaya som var så skremmende) ;-)
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 tror ikke mayaya kan være skummel om hun prøver en gang... hun er supersøt
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2008 hvilke fag underviser du i forresten?
piano♫ Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Har fordypning i musikk, tysk og spes.ped. I år underviser jeg i tysk (to trinn), musikk, norsk, samfunnsfag, KRL (to trinn). Krysser fingrene for fastjobb etter 6 år i ulike vikariater, derav de to siste i 100%. Mest på 9. trinn forøvrig. Du da?
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2008 Jeg er ganske fersk som lærer, har jobba som tilkallingsvikar et halvår (godt over full stilling tilsammen), fikk et sykevikariat 4.jan som jeg fortsatt går i (70%). Jeg underviser 6.trinn i engelsk, 8. trinn i fransk, er alene med engelsk fordypning i 10.trin og er med i Norsk og KRL på 10.trinn. Storkoser meg håper på mer vikariater framover, og kanskje faststilling når jeg får tatt ppu (starter ti høsten, deltid)
piano♫ Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Høres spennende ut! Er 8. klassen din i fransk like kjekk som min i tysk, er det alene verdt det. Er så innmari koselig å jobbe med dem - de vil så gjerne lære!! Vikariater vil jeg tro du får, nå som du har fått foten godt planta innafor :-)
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. mars 2008 hehehe... søt er du lille hamster'n min!
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2008 nåneidu. den biter jeg ikke på.
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 6. mars 2008 nope, du er bare like søt som en og omtrent like farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå