Gå til innhold

mayaya


Anbefalte innlegg

Skrevet

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ErpåveiiloppekassaNÅ!*senderkjaptenklemtilbake*

 

ps.jegvilhasvarpåsmsfraigår.plusspåhvodanmøtetgikk.

Skrevet

er stuptrøtt... har jobba i tre timer i strekk med elevvurderinger (fransk). Kan du minne meg på det imorra?

 

kortversjonen: rektor har ikke spist meg levende til lunsj, jeg lever enda :)

Skrevet

Du lever! Du lever! Du levver! Hurrrraaaa!!! *mayaya går ut og heiser flagget*

Skrevet

Har du en rektor som spiser lærere levende?

 

*trøste*

Skrevet

piano: neida, men hun skremte meg veldig på tirsdagen. Rektoren altså, ikke mayaya.

Skrevet

Uff da, såpass... (og godt det ikke var Mayaya som var så skremmende) ;-)

Skrevet

tror ikke mayaya kan være skummel om hun prøver en gang... hun er supersøt :)

Skrevet

Hehe...det tror jeg så gjerne!

Skrevet

hvilke fag underviser du i forresten?

Skrevet

Har fordypning i musikk, tysk og spes.ped. I år underviser jeg i tysk (to trinn), musikk, norsk, samfunnsfag, KRL (to trinn). Krysser fingrene for fastjobb etter 6 år i ulike vikariater, derav de to siste i 100%. Mest på 9. trinn forøvrig.

 

Du da?

Skrevet

Jeg er ganske fersk som lærer, har jobba som tilkallingsvikar et halvår (godt over full stilling tilsammen), fikk et sykevikariat 4.jan som jeg fortsatt går i (70%). Jeg underviser 6.trinn i engelsk, 8. trinn i fransk, er alene med engelsk fordypning i 10.trin og er med i Norsk og KRL på 10.trinn. Storkoser meg :) håper på mer vikariater framover, og kanskje faststilling når jeg får tatt ppu (starter ti høsten, deltid)

Skrevet

Høres spennende ut! Er 8. klassen din i fransk like kjekk som min i tysk, er det alene verdt det. Er så innmari koselig å jobbe med dem - de vil så gjerne lære!!

 

Vikariater vil jeg tro du får, nå som du har fått foten godt planta innafor :-)

Skrevet

hehehe... søt er du :) lille hamster'n min!

Skrevet

nåneidu. den biter jeg ikke på.

Skrevet

nope, du er bare like søt som en :) og omtrent like farlig.

Skrevet

Jeg er en stor og farlig drapsmaskinhamster!

Skrevet

hahahhahaha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...