Gå til innhold

Vær så snill å hjelp meg litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! håper noen kan hjelpe meg litt nå. Er så fortvila og har bare lyst å gråte...

Jeg har overgangstønad og fikk innvilga at jeg kunne gå på skole. Jeg begynnte i høst på det jeg trodde var det rette lærerskolen. Men jeg passer ikke som lærer. Syns det er helt forferdelig. gruer meg fælt hver gang jeg skal undervise og liker det igrun ikke i det hele tatt. Det eneste faget jeg liker er i grunnen pedagogikk. Alle andre fag syns jeg er tunge for de det har så lite motiverende. Har virkelig prøvd å motivere meg selv, men nå klarer jeg ikke mer. Har så lyst å kunne begynne på førskolelærer i stedet... Hva tror dere Nav sier til det?

Jeg kjenner jeg blir syk av å gå slik å presse meg til noe jeg ikke vil. Så selv om planen min var å fullføre første året på lærerskolen vet jeg ikke om jeg makter det nå.

Hva skjer da økonomisk. Jeg er avhengi av studielånet i tillegg til overgangsstønaden.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre nå. Sitter her og gråter for jeg er så sliten og nedkjørt nå. Vær så snill og hjelp meg noen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med skolen først og fremst. Kanskje du kan overføres på en eller annen måte. Vet ei annen som fikk gjort det men det var jo tidl i året. Du kan jo om så ta de fagene du har gått glipp av som privatist.

Du har jo krav på os i 3 år og 2 utvida om du går skole. Om du mister ett år nå med os får du bare ta lån det siste året og heller prøve legge litt av de årene du har os. Om så noen hundrelapper i mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...