LilleBanan blir storebror Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hadde dere tatt sjangsen? Kan jo gå leeenge lenge etter proppen går før fødsel starter. Vi har tenkt å kjøre (ikke så heldig med været) i morra å hjem igjen på lørdag, men nå ble jeg litt i tvil. Kjipt å sitte der i snøføyka å så plussli skjer det noe :/
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 lenge til du har termin?har dere lang vei til oslo?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Du skriver ingenting om hvor du kjører fra.....Og snøføyke? Ikke noen store mengder snø i Oslo iallefall. Med mitt første barn fødte jeg dagen etter slimproppen gikk. Med nr 3 gikk slimproppen nesten 14 dager før fødsel..... Man vet aldri :-) Uansett, lykke til.......
LilleBanan blir storebror Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 oi he he, lurt å ikke nevne det da....heh. Fra trondheim, så blir jo drøye 50 mil. Er 37+3 i morgen..... Må få med meg den Verdiløse menn forestillingen på Torshov teateret:)
undome Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 da hadde nok jeg blitt hjemme og ja! en vet aldrig hvor fort det kan skje, og tenk om fødselen kom igang når du er i oslo da, litt kjedelig med et helt fremmed sykehus + å dra hjem til Tr,heim hele veien med et ny født barn etter barsel tiden...
LilleBanan blir storebror Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 ja du sier no der! Kansje best å holde seg hjemme ja :/ Har jo sett fram til den forestillinga så lenge... Ja ja, takker for svar
undome Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 du får lykke til da=) Så får vi håpe din lille kommer snart! =)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Kan du ikke få en sjekk hos lege eller jordmor, kanskje de kan si noe om sannsynligheten for å føde?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal på hytta i påska, har termin 25 mars. Så skal til jordmor idag for å bli sjekket, slik at jeg kan beregne litt i hodet mitt. Skjønner ikke hvorfor jeg må være hjemme bare fordi det nærmer seg termin, jeg hadde dratt på tur og heller fått tak i telefonnummeret til nærmeste fødeavdeling dit jeg skulle. Joda, er ett stykke å kjøre hjem med ett nyfødt barn, men det går nok bra. Kontakt legen din eller jodmmora å sjekk med henne.
snuppelura_jente3 Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Hei Virveli-FØDEKLAR Skjønner godt at du har lyst til å se forestillingen. Hadde egentlig ikke tenkt å anbefale hverken det ene aller andre jeg.. Jeg hadde tenkt til å spørre om å få kjøpe billettene dine dersom du velger å ikke reise nedover. Har nemlig en mann som er ihugga Jokke-fan, men billetter er dessverre ikke å oppdrive. Så om du bestemmer deg for å droppe det, og dere har 2 billetter til overs, gi gjerne beskjed - så kjøper jeg de av deg... Send meg gjerne en personlig melding om du vil ta kontakt.. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for ) Ha en strålende dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå