Gå til innhold

Slimproppen gikk...skal kjøre til Oslo i morra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere tatt sjangsen? Kan jo gå leeenge lenge etter proppen går før fødsel starter. Vi har tenkt å kjøre (ikke så heldig med været) i morra å hjem igjen på lørdag, men nå ble jeg litt i tvil. Kjipt å sitte der i snøføyka å så plussli skjer det noe :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lenge til du har termin?har dere lang vei til oslo?

Skrevet

Du skriver ingenting om hvor du kjører fra.....Og snøføyke? Ikke noen store mengder snø i Oslo iallefall. Med mitt første barn fødte jeg dagen etter slimproppen gikk. Med nr 3 gikk slimproppen nesten 14 dager før fødsel..... Man vet aldri :-) Uansett, lykke til.......

Skrevet

oi he he, lurt å ikke nevne det da....heh. Fra trondheim, så blir jo drøye 50 mil. Er 37+3 i morgen..... Må få med meg den Verdiløse menn forestillingen på Torshov teateret:)

Skrevet

Jeg hadde blitt hjemme!

Skrevet

da hadde nok jeg blitt hjemme og ja! en vet aldrig hvor fort det kan skje, og tenk om fødselen kom igang når du er i oslo da, litt kjedelig med et helt fremmed sykehus + å dra hjem til Tr,heim hele veien med et ny født barn etter barsel tiden...

Skrevet

ja du sier no der! Kansje best å holde seg hjemme ja :/ Har jo sett fram til den forestillinga så lenge... Ja ja, takker for svar

Skrevet

du får lykke til da=)

Så får vi håpe din lille kommer snart! =)

Skrevet

Kan du ikke få en sjekk hos lege eller jordmor, kanskje de kan si noe om sannsynligheten for å føde?

Skrevet

Jeg skal på hytta i påska, har termin 25 mars. Så skal til jordmor idag for å bli sjekket, slik at jeg kan beregne litt i hodet mitt. Skjønner ikke hvorfor jeg må være hjemme bare fordi det nærmer seg termin, jeg hadde dratt på tur og heller fått tak i telefonnummeret til nærmeste fødeavdeling dit jeg skulle. Joda, er ett stykke å kjøre hjem med ett nyfødt barn, men det går nok bra. Kontakt legen din eller jodmmora å sjekk med henne.

Skrevet

Hei Virveli-FØDEKLAR

Skjønner godt at du har lyst til å se forestillingen.

Hadde egentlig ikke tenkt å anbefale hverken det ene aller andre jeg..

Jeg hadde tenkt til å spørre om å få kjøpe billettene dine dersom du velger å ikke reise nedover. Har nemlig en mann som er ihugga Jokke-fan, men billetter er dessverre ikke å oppdrive.

Så om du bestemmer deg for å droppe det, og dere har 2 billetter til overs, gi gjerne beskjed - så kjøper jeg de av deg...

Send meg gjerne en personlig melding om du vil ta kontakt..

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for :o)

Ha en strålende dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...