Gå til innhold

HAHA!! hadde ikke dette vert gøy??(litt barnslig innlegg;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huset vårt var innflyttningsklart nå, men så bestemte typen min seg for at han ikke ville mer så jeg og ungene kunne ikke flytte inn... (en dott av en fyr.arg) har så lyst å vinne masse penger i lotto å bygge ett flott hus med MYE større barnerom rett forsiden av han!! hehe. så kan han sitte der me lån oppetter ørene som mamman og pappan hans må hjelpe han med!!!! er så sinna!!!

Heheh. barnslig! ønsker å vinne i lotto!! haha. som om det noengang skjer da!*le* eller vant 180kr på lørdag da. hohohoh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes jo ut som en herlig fyr da!!!

Dustemikkel hehe. Han hørtes virkelig ubestemt ut da. Har du lagt penger i huset da? Sånn at han ikke vinner på dette her mener jeg...

Skrevet

nei.. har desverre ikke det... men min familie har jo hjulpet til masse på huset.. så han vant.. jeg har lagt hele meg inn i det huset der. sittet på utallige mange møter... vert på utallige mange butikker for å finne maling,tapeter,kjøkken +++.... og han sitter igjen me huset alene og DRITER i meg! sier han er glad han er kvitt meg.. men det som jeg faktisk synes er morsomt..det er jo at han tror han sitter igjen me ALT!!! men det han ikke tenker på er at det er JEG som sitter igjen me alt.. for jeg har barna..de har han annenhver helg!! så jeg vant:)))) jeg har familien min..ikke han! så han kan dra til H****** :) ble vel litt grov nå, men er sinna!!

Skrevet

Trodde av en eller annen grunn at de ikke var hans barn. Sikkert jeg som begynner bli trett og leser ting som ikke står her;)hehe

Han høres jo helt syk ut! Tror nesten jeg hade følt meg utnyttet jeg. Men at han kaster ut deg og barna sånn som det her... hva sier barna da? Er de gamle?

Skrevet

Eldstejenta er 6 år.. er helt knust.. hun tror nå at viss jeg blir sint på henne for at hun har gjort noe gale, så flytter jeg fra henne.. prøver å fortelle at det ikke er hennes feil.. at noen ganger så er de voksne rare og kan bare ikke vere kjærester.. idag sa de i barnehagen at hun har sluttet å snakke om han og huset, men psykologen i barnehagen ser at hun er velldig sint og frutrert... jenta har vert gjennom mye det siste året.. jeg kommer alldri til å glemme hva han har gjort.. han har ødelagt mer enn han tror! men han kommer vel til å merke det etterhvert tenker jeg:)

Skrevet

minstejenta er bare 1 år, så hun forstår ikke så mye heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...